Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben rickymadness ik ben hier sinds vandaag :O ik ben 20 jaar oud en ik woon in delft mijn doelen zijn groot worden nu nog mijn eetschema in elkaar zetten en dan maar eens mijn eerste kuurtje gaan volgen
Voor de smaak kun je wat met kruiden experimenteren.
En wat kuren betreft (en dit zul je vaker gaan horen): eerst maar eens die voeding en training helemaal op orde brengen, trainen tot je aan je natuurlijke grens komt, en daarna eens aan kuren gaan denken. Als je voeding en training niet op orde zijn, brengt kuren ook geen maximaal resultaat.
ik ben rickymadness ik ben hier sinds vandaag :O ik ben 20 jaar oud en ik woon in delft mijn doelen zijn groot worden nu nog mijn eetschema in elkaar zetten en dan maar eens mijn eerste kuurtje gaan volgen
waarom wil je gaan kuren? hoe lang train je al? wat zijn je stats?
Voor de smaak kun je wat met kruiden experimenteren.
En wat kuren betreft (en dit zul je vaker gaan horen): eerst maar eens die voeding en training helemaal op orde brengen, trainen tot je aan je natuurlijke grens komt, en daarna eens aan kuren gaan denken. Als je voeding en training niet op orde zijn, brengt kuren ook geen maximaal resultaat.
dus macaroni,spagetti,rijst,kip dit soort dingen? mijn doel is inderdaad om groter te worden ik ben 1.96
Als je nog niet eens volgens een goed voedingsschema hebt geleefd en getraind je zeker nog niet over kuren moet beginnen...Daar praat ik over, voor de rest: succes met je doel
Comment