15 jaar, beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 15 jaar, beginner

Eventjes voorstellen.

Ik ben 15 jaar (bijna 16 over 6 weken)
    lengte: 1,85+
    gewicht: 69

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik een paar vragen heb en tips nodig heb.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, tips commentaar etc.

stop er zosnelmogelijk mee geniet van je jongere jaren begin pas bij ja achtiende mijn advies

Comment

Originally posted by nisarnl View Post
      stop er zosnelmogelijk mee geniet van je jongere jaren begin pas bij ja achtiende mijn advies
      goed advies van een fitnessintructeur
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

@kojak ik neem aan dat dat sarcastisch was (vast wel). Je kunt prima trainen op je 15e (ben zelf ook 15), ik zou zeggen lees de stickies (over tienerbodybuilding) eens door. Welkom op het forum .

Comment

hmm.. ja dat doe ik juist:P haha, maar ik ben best veel afgevallen , en heb de smaak goed te pakken naar mijn gevoel en wil nu wat spieren gaan opbouwen en mijn laatste beetje 'buik' wegwerken. ik wil ook niet overdrijven maar gewoon een mooi figuur krijgen enzo.
          en ik heb wat vragen die heb ik net gesteld in een nieuw topic.
          @ rensko , dat ga ik doen thanks

bedankt voor jullie reacties zo snel:O.
          Last edited by buildmybody; 26-08-2011, 00:20.

Comment

Welkom!
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Gewoon alvast beginnen, als je het dan goed doet ben je een beest als je 18 bent Wou dat ik zelf meteen goed was begonnen, maarja het is niet anders!
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ik ben op men 17 begonnen ben er nu 18 en heb spijt het nooit vroeger te hebben gedaan/ondekken...
                Van mij part bn je er 12, als je maar niet forceert of zieke shit zoals anabolen pakt je genoeg eet en verzorgd is het voor mij part goed !!

Succes ermee !
                Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

bedankt voor jullie reacties

ja ik fitness ook al langer dan een jaar.. maar niet intensief ik had gewoon zo'n schema van de sportschool.. dat was 3x niks. nu doe ik het goed en zie al resultaten
                  ik denk dat het nu ook geen kwaad kan omdat ik toch al 1,85+ ben en bijna niet meer groei..

ik probeer een goeie start te maken ,en inderdaad als ik 18 ben wil ik een beest zijn:P
                  Last edited by buildmybody; 26-08-2011, 11:40.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                    @kojak ik neem aan dat dat sarcastisch was (vast wel). Je kunt prima trainen op je 15e (ben zelf ook 15), ik zou zeggen lees de stickies (over tienerbodybuilding) eens door. Welkom op het forum .
                    yes

ben zelf ook begonnen op mijn 15e
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Welkom

Comment

welcome
                        Lost all i got

Comment

niet verantwoord om zo jong al te beginnen met bb
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                            niet verantwoord om zo jong al te beginnen met bb
                            Dat is nonsens. Het is zelfs aan te raden want het bevordert gezonde ontwikkeling van het lichaam.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

ik denk dat het ook gezond is en mijn doel is om gewoon een mooi lichaam te krijgen met wat spieren (niet te breed)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X