Ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ff voorstellen

Hoi alemaal!

Ben Arno. 21 jaar, 71 kilo. 1.85 lang.

Woon in Egmond en Sport 4x in de week fanatiek.
    Fitness nu al paar jaartjes. Laaste jaar veel fanatieker geworden. Ben ook 4 kilo spiermassa aangekomen en gaat de goede kant op.
    Me doel is om massa te kweken want ben al niet zo zwaar.
    me schema als volgt.

Maandag: Borst en triceps en buik
    Dinsdag: Rug en biceps
    Woensdag: Benen en buik
    Donderdag: Rust. Dag school:P
    Vrijdag: Schouders en biceps

Op me voeding letten gaat moelijk omdat me ouders wel eens moelijk doen. Gebruik ook suplementen. Zoals Eiwiten en creatine.

Dacht wordt maar eens tijd om account aan te maken. Want las al paar weken het forum en veel informatie vandaan
    kijk na uit om lekker op forum mee te praten hihi
    Ciao!

Welkom hier

Comment

Welkom Arno!

Voeding is vaak lastig om optimaal te krijgen, maar er zijn veel oplossingen mogelijk. Zo zou je met je ouders kunnen overleggen dat jij zo af en toe eens kookt, en dan iets klaarmaken dat lekker èn gezond is. Als het om de kosten van de voeding gaat kun je die misschien zelf voor een deel bijbetalen.

Een goed voedings- en trainingsschema zijn toch wel vereisten voor een goede vooruitgang, vaak vallen de resultaten tegen als het niet helemaal uitgebalanceerd is.

Had je ons topic voor nieuwe leden al gevonden? Daar staat veel basisinformatie kort en bondig samengevat, aan de hand van dat topic leer je ook een voedingsschema opstellen dat helemaal is aangepast aan jouw behoeften.

Ga er nog eens mee aan de slag, en als je vragen hebt dan mag je die altijd stellen. Veel plezier hier op het forum en veel succes met het behalen van je doelen!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X