Ook even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook even voorstellen

Hai allemaal,

Ik ben 28 jaar en heb eigenlijk al bijna heel mijn leven last van een beetje overgewicht, alleen de laatste jaren redelijk overgewicht met mijn lengte van 1.60 m. Ben een echte jojo. Maar ben het nu echt zat, wil toch graag voor mijn 30e op een gezond gewicht zitten, gezond vetpercentage en een normale buikomvang (was 2 maanden geleden 120cm, oeps) Hopelijk wordt mijn huid nu nog strakker en houd ik geen hangende vellen over, want plastisch chirurgie zie ik niet zitten.

Heb mij al jaren goed ingelezen over wat de beste manier is om vet te verliezen, maar bleef altijd maar alleen bij lezen en geen actie. Alleen voedingsschema's aanpassen en that's it. Maar daar gaat nu eindelijk verandering in komen. Ik heb de afgelopen 2 maanden mijn eetschema aangepast en ben hiermee 8 kilo afgevallen en weeg nu 80 kilo. Maar sinds vorige week ook krachttraining erbij 2x in de week full body met de apparaten in de sportschool en 4 a 5 x per week cardio van een half uur. Afwisselende apparaten, maar voornamelijk de crosstrainer. En verschillende intensiteiten en soms HIIT.

Mijn doel is om in een jaar nog rond de 15 kilo af te vallen, mijn vetpercentage richting de 28 te krijgen (is nu 40) en 30 cm te verliezen van mijn buik (is nu 114cm)

Mijn voedingsschema is 500 kcal onder onderhoud met een verdeling van 40% k 40% e en 20% v en vanaf deze week wil ik carb cycling toepassen om mijn metabolisme nog meer te versnellen en 1x per week heb ik een cheat meal.

De meeste info heb ik van burn the fat, feed the muscle, veel lezen op dit forum en eigen ervaring(qua eten)

Wat wel jammer is, dat ik niet de juiste begeleiding krijg in de sportschool en dat de instructeur niet luistert naar mijn wensen. Maar ja, hij is dan ook super gespierd en ik niet haha, dus waarom zou hij. Maar hij heeft mij aan de slag gezet alleen op de apparaten en met veel herhalingen en laag gewicht, want volgens hem is dat beter om af te vallen. Ik heb mijn eigen schema maar gemaakt. Maar ik blijf hier maar 3 maanden, want kan daar nu gratis sporten via mijn werk. Daarna naar een andere sportschool en daar hulp vragen hoe ik aan de slag kan met stangen en losse gewichten en overstappen op een split schema.

Groetjes,

Missss

Originally posted by Missss View Post
    Maar hij heeft mij aan de slag gezet alleen op de apparaten en met veel herhalingen en laag gewicht, want volgens hem is dat beter om af te vallen.
    Gelijk lozen die vent!

En welkom trouwens.
    Je kunt hier genoeg info vinden over voeding, schema's en dergelijke.
    Maar de kracht om het vol te houden en resultaat te boeken, moet uit jezelf komen. En dit is uiteraard afhankelijk van je eigen discipline en doorzettingsvermogen.
    Succes!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hoi Missss,
      welkom.

waarom pak je niet gewoon een eigen schema dan? Niet meer op de instructeur letten, die begrijpt er dus niks van.
      Pak de gewichten en pak ze lekker zwaar. Na je krachttraining nog eventjes een minuut of 15 lekker hoog intensief cardio er achteraan en je zal veel vet verbranden.

Hier staat een schemaatje die je wel kan pakken. Mag van mij.......lief he?

Originally posted by Beaudien View Post
      [ATTACH]10641[/ATTACH]
      Beaudien heeft dit schemaatje ook een tijdje gedaan en was er toen zeer tevreden mee.
      Even downloaden, printen en meenemen, staan plaatjes bij, dus je ziet gelijk wat de bedoeling is.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hey, welkom!

*dankt wie dan ook op de blote knieën dat er ook nieuwelingen zijn die wèl de sticky's lezen*

Nou, jou hoeven we weinig meer uit te leggen! Wat goed dat je je al zo hebt voorbereid Met zo'n instelling ga je je doelen gegarandeerd halen!

Ik zou inderdaad ook naar een andere sportschool gaan, dames horen ook lekker aan het ijzer. Honderdduuzend herhalingen op een machine gaat op den duur ook enorm vervelen, terwijl lekker stevig trainen een kick geeft.

Ik wens je veel plezier en veel succes bij het trainen! Eigenlijk zou ik het wel mooi vinden als je een log zou bijhouden, dat kan anderen met overgewicht ook helpen. Vooral vrouwen met overgewicht durven vaak niet te trainen, en zo kun jij straks een voorbeeld zijn.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hai allemaal,

Thanks voor de reacties! Ik ga het schema zeker uit proberen!! Super bedankt! Ik ga zeker een logboek bijhouden, wil ook graag anderen motiveren. Maar eerst mijzelf natuurlijk haha. Heb vaker een grote mond gehad om te trainen, maar ja zoals al eerder aangegeven bleef het altijd bij alleen lezen van boeken en artikelen. Maar ik moet zeggen dat ik het nu 2 weken volhoud met eetschema, kracht en cardio en dat is nog nooit gebeurd haha. En weer 2 cm van mijn buik af! Gewicht al 2 weken hetzelfde (zelfs een paar ons er bij), maar dat maakt niet uit. Deze week ook even foto's maken en dan over een paar maanden weer. Ik houd jullie op de hoogte!

Net weer sinds jaren tonijn op, want dat kwam ooit echt mijn neus uit. Maar smaakte prima, zelfs zonder smaakmakers haha.

Merk wel dat ik cardio beter kan volhouden. Lukt mij nu om op nuchtere maag 30 min op de crostrainer te staan. Morgen ga ik het schema proberen in de sportschool.

Groetjes,

Miss

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X