ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

Ik ben dus Sam Bruggen , 17 jaar en ben Belg. Op zich niets raar , maar dit forum is toch Nederlands ;p. Zelf ga ik toch zeker 2x per week naar de fitness en soms 3 en heel soms 4x (zal veranderen door mn nieuwe weekendjob , helaas). Toch heb ik een buikje omdat ik niet gezond kan eten.

Toen ik 15 jaar was , was ik op 2 maanden toch zichtbaar veel afgevallen en omdat ikzelf me toen veel beter voelde bleef ik afvallen totdat ik op het laatste echt slecht uitzag. Nadien nog een operatie gehad waardoor ik aangepast moest eten en door die voeding 7 kg op 3 weken afviel , was juist bijna een anorexia geval. Dan nog een opgezwollen kop door een kaakoperatie, je kent het beeld al.

Ik werd te mager en veel te smal terwijl ik vroeger best wel dik was ; met zwembandjes , geen al te dikke pens , vet op de armen... Nadien was ik alles kwijt dus. Maar thuis zijn we echte Bourgondiërs dus eten we rijkelijk maar toch altijd vrij ongezond. Allemaal hebben we thuis een pens omdat we in weekend 1 dag frieten van de frituur eten en de andere dag kebab of Chinees of pizza. Maandag gewoon aardappelen, braadworst , rode kool en een saus die me niet gezond lijkt. Dinsdag ook , woensdag is het vaak lasagna van de Aldi of andere troep , gelukkig in de winter verse groentesoep uit de tuin van mijn opa , echte energiebom. Donderdag probeer ik alles te doen om er een visdag van te maken en vrijdag spaghetti. Zelf als we soms niets weten gaan we toch weer frieten eten. Na het gezeur en gezever ben ik maar terug gaan eten als vroeger en nu heb ik terug een buikje en zwembandjes. Dat was rond mijn 16de begonnen

Sinds ik 15 was ( dus nog mager was) , ging ik al eens naar de fitness. Maar had zelf er geen weet van , deed geen setjes of had geen enkele systematiek. Was ook maar 2x per week , soms 1x of een heel lang periode niet. Duurde ook maar 2 maanden.

Toch wilde ik nog altijd gespierd worden en was terug begonnen toen ik 16 was en bijna 17. Ik was van mening dat vet op de armen handig zou zijn voor spiergroei dus dat was dan ook in de tijd dat ik terug begon te vreten. Zelf vind ik dat m'n armen er goed uitzien voor een periode van 1 jaar trainen. Liefst van al wil je alles zo goed mogelijk hebben. Je ziet wel dat ik fitness doe , maar er is nog te veel vet plaatselijk en vooral die hatelijke zwembandjes...

Mijn vragen gaan dus voornamelijk over de voeding , supplementen, shakes enz. Op fitness-vlak denk ik wel dat ik het juist aanpak. Ook over cardio zou ik het een en ander moeten weten.

Hopelijk zal ik hier m'n draai kunnen vinden

Als jij niet bang bent een beetje moeite te doen voor je antwoorden ga je zeker je draai vinden. Op de avondmaal na kun je sowieso al goed eten, dat kan iedereen. Als je het duidelijk uitlegt en uitwerkt kun je waarschijnlijk de avondmaal ook wel bepalen. Succes met informatie verzamelen alvast en welkom!
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik ben goed gemotiveerd om er alles aan te doen. Zelf gewoon breder worden en afvallen. Klinkt nu eigenlijk tegenstrijdig , spiergroei en vetverlies. Maar het uitzoeken van een voedingsschema ben ik nu bezig op het betreffende topic .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X