Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo

Ik ben Rob en merkte dat ik hier eigenlijk al heel erg lang lid ben

Verder werk is als fitnessinstructeur op de sportschool en ik begeleid af en toe wat atleten, op dit moment is daat ook Raymon Simon die heel erg goed gaat en nu al in de shape van zijn leven is en ook een aantal kilo zwaarder is, hij doet over 2 weken mee aan het WK in Oostenrijk.

Sinds kort zijn wij (Berry de Mey, Mascha Tieken en ik) met een soort van "Talentenjacht" begonnen, heel vaak speelden we met de gedachte of er een nieuwe Arnold zou zijn en dan het liefst iemand uit Nederland, na met deze gedachte even rond te hebben gelopen zijn we eraan begonnen, Mascha en Berry hebben tesamen enorm veel ervaring als atleet en weten zo dus als de besten waar een jonge atleet op moet letten.
    Na enorm veel aanmeldigen hebben we 5 mensen moeten selecteren, 5 was het aantal wat we van te voren hadden besloten, maar dit hadden er net zo goed 20 kunnen zijn, want zoveel talentvolle jongens zaten erbij.
    We hebben uiteindelijk voor 1 persoon gekozen en deze stak er duidelijk bovenuit, het niveau was hoog dus je kunt wel bedenken hoe goed deze jongen is.
    We gaan dit talent begeleiden naar zijn eerste wedstrijd, Mascha en Berry zullen hem trainen en sponsoren(Berry de Mey Nutrition ookwel BdM Nutrition).
    Ook hebben we een mooie kledingsponsor voor hem geregeld uit Amerika dus het word allemaal heel leuk.
    Deze komende zaterdag zal de eerste training zijn samen met Berry en Mascha en uiteraard Rob, nee niet ik, maar de Rob met talent
    Er zullen ook filmpjes gemaakt worden en daarin zal ook het een en ander verteld worden omtrent training en voeding.

HET nieuwe talent van Nederland

Winnaar Rob met Berry de Mey

En een fotootje van Roelie, Berry en Mascha @ the Birmingham Expo

"You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Okee, klinkt goed Robbie,

Ik wens Rob, Mascha, Berry en Robbie veel succes de komende tijden.

Rob als je meeleest, go for it kerel, je bent in de juiste omgeving om erg ver te komen. succes gewenst

Van Ray staan er een paar fotootjes bij events: http://forum.bodynet.nl/events/48495...tml#post881125
    Hij staat er goed voor, zeer netjes en erg scherp.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

BRUUT fysiek
      Mijn Respect heeft ie
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Hey dear Robster,

Nu kan ik wel gaan zeggen: "welkom hier", maar dat zou stom staan, want jij staat hier al langer ingeschreven dan ik. Maareuh evengoed: hoor. Leuk dat je hier post. Leuk stukkie ook! Klinkt allemaal erg goed.

Hopelijk gaan een hoop mensen hier op BN, waaronder ik, veel van je leren.

xx
        Sporty

Comment

Hahahahahaha neeee?
          Wat leuk, wat leuk, wat leuk

Comment

Dank u ...dank u

Overigens is de kledingsponsor ook een sponsor van niemand minder dan Vic Martines "the dominican dominator" en Stan mcQuad, niet de allerminste dus.

Stel je toch eens voor, een gewone jongen uit Nederland die altijd keek naar Youtube clipjes naar zijn grote voorbeeld en zijn idool, ooit wil hij zo worden dacht ie als hij die clips zag en toen stond ie ineens voor Berry en Mascha en moest ie zijn fysiek tonen.
            Als een kind zo blij dat zijn grote idool dolenthousiast reageerde op zijn fysiek, prachtig toch?

X2X Traning gear

Comment

Alleen het beste is goed genoeg he Rob?
              Mooie sponsors; FF, Berry en X2X, jammer dat ik geen 20jaar jonger ben, anders had ik echt wel een gooi gedaan naar je zoektocht naar talent.

Comment

Dan had ik mezelf ook aangemeld, maar helaas pindakaas.
                Jij kan straks weer op het podium staan

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Hahahahahaha neeee?
                  Wat leuk, wat leuk, wat leuk
                  Ja leuk hè, ja leuk hè, ja leuk hè?

@ sporty , je buikje ziet er wel heel erg mooi uit

Comment

pfoeoeeee wat een kerel echt ik schrijf me wel in voor volgend jaar jongste talent en wordt een beest ookal is deze man weel verder dan ik, in iedereen zit een weg en mijn wil is er kom maar op! haha maar ben benieuwd ga je hier een logje voor maken die wil ik echt VOLGEN!

Comment

Ja mag weer het podium op,
                      Was trouwens wel de bedoeling dat ik eigenlijk 2 bekers zou pakken bij de Flex he....en niet ik 1 en Rob 2......
                      Rob doet toch mee of wacht je tot komend jaar en gelijk hoger niveau?

Mijn voorbereiding liep nu trouwens bagger, ben nog ziek geworden ook...hele week al......zondag begonnen alles er uit te gooien van onder en boven en nu lekker verkouden/grieperig.

Comment

Originally posted by Furryx94 View Post
                        pfoeoeeee wat een kerel echt ik schrijf me wel in voor volgend jaar jongste talent en wordt een beest ookal is deze man weel verder dan ik, in iedereen zit een weg en mijn wil is er kom maar op! haha maar ben benieuwd ga je hier een logje voor maken die wil ik echt VOLGEN!

Met jouw motivatie zoals ik die zie in je log komt dat wel goed, als alles verder goed is, je genetische pakket spiermassa en je progressie en drive om te leren en te werken, wie weet........als je een talent bent zal je echt wel ontdekt worden door een goede begeleider.

Comment

Rob doet geen Flex cup mee, daar hebben we een lange termijn plan mee, zijn eerste wedstrijd is dan ook pas volgend jaar.
                          Ziek worden is balen, aan de ene kant beter nu dan vlak voor de wedstrijd.

Comment

Rob doet geen Flex cup mee, daar hebben we een lange termijn plan mee, zijn eerste wedstrijd is dan ook pas volgend jaar.
                            Ziek worden is balen, aan de ene kant beter nu dan vlak voor de wedstrijd.

Comment

Originally posted by Furryx94 View Post
                              Op DBB is er een logje, maar ik zal hier ook een logje gaan plaatsen
                              In deze sport gaat het om talent maar ook inzet, er was op de talent dag een hele jonge vent, wat die in 11 maanden heeft bereikt is geweldig, en dat kan over 2 jaar echt een grote jongen zijn.
                              Heeft ook de wil om wat te gaan bereiken, mooi om te zien als mensen die drive hebben!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X