hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum dus zal even in het algemeen over mezelf zeggen,
sinds een paar maanden ben ik volop aan het trainen ik fitness minsens 4 x per week
en dat is als volgd:
maandag 45 min cardio en 60 min krachttraining ( alles )
en dat zelfe ook op woensdag en vrijdag en dan op dinsdag 60 min. cardio en dan probeer ik in het weekend ook nog een beetje cardio bij te pakken.
ook ben ik pas naaar de dietiste geweest voor advies over mijn voeding , ze zei dat ik gewoon goed eet en drink en dat mijn eiwitten zonder suplementen ( want dat zat al rond de 174 gram. ) al goed zijn
ik weeg rond de 68 kilo
ben 17 jaar
ben rond 1,80m
vetpercentage was ongeveer 6,2%
maar nu wou ik vragen of iemand iets wist waardoor ik sneller groei en een betere pomp heb tijdens de training.
en dat het bewezen is dat het helemaal veilig is zodat me gezondheid er niet onder gaat leiden.
en of verder nog iemand tips voor me heeft?
alvast bedankt
gr. sil
ik ben nieuw op dit forum dus zal even in het algemeen over mezelf zeggen,
sinds een paar maanden ben ik volop aan het trainen ik fitness minsens 4 x per week
en dat is als volgd:
maandag 45 min cardio en 60 min krachttraining ( alles )
en dat zelfe ook op woensdag en vrijdag en dan op dinsdag 60 min. cardio en dan probeer ik in het weekend ook nog een beetje cardio bij te pakken.
ook ben ik pas naaar de dietiste geweest voor advies over mijn voeding , ze zei dat ik gewoon goed eet en drink en dat mijn eiwitten zonder suplementen ( want dat zat al rond de 174 gram. ) al goed zijn
ik weeg rond de 68 kilo
ben 17 jaar
ben rond 1,80m
vetpercentage was ongeveer 6,2%
maar nu wou ik vragen of iemand iets wist waardoor ik sneller groei en een betere pomp heb tijdens de training.
en dat het bewezen is dat het helemaal veilig is zodat me gezondheid er niet onder gaat leiden.
en of verder nog iemand tips voor me heeft?
alvast bedankt
gr. sil
Comment