Even voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen.

Hoi, allereerst complimenten voor dit forum, ziet er goed uit. Na de nodige informatie hier vandaan gehaald te hebben dacht ik laat ik mij maar eens registeren.
    Ik ben 23 jaar weeg 76 kilo en ben 1.76 mijn vetpercentage weet ik zo niet. Ik zit nu een jaar in dienst. Na een half jaar zware opleiding ben ik rond de 70 kilo gaan wegen en ben wel wat gespierder geworden. Na de opleiding wordt t qua sporten wat minder en weeg nu dus 76 kilo en krijg al aardig een buikje. Nu wil ik mij serieus gaan richten op fitness. Ik fitness nu wel een beetje maar klooi maar een beetje wat aan. Ik weet niet precies welke spiergroepen(apparaten) ik op een dag moet trainen(gebruiken) of juist laten rusten. Verder eet ik 6 7 keer per dag kleine beetjes volgens informatie op deze site. Ook heb ik een pot eiwitten gehaald voor snellere spierherstel.
    Ik wil het zo naturel mogelijk doen zonder creatine en dergelijke. Mijn doel is eigenlijk om een stuk fitter en wat gespierder te worden. Ik heb savonds alle tijd van de wereld en kan gebruik maken van een sportschool.
    Groeten.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X