Even voorstellen ^^

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen ^^

Hallo iedereen!

Na tijdje rondgekeken te hebben heb ik me toch maar aangemeld.
    Mijn naam is Sander Wendels, ben 19 jaar weeg 64,1 op 1,90.

Ik heb vroeger 1 jaar gefitnest voor de fun, ben er toen mee gestopt dat is nu zo'n anderhalf jaar terug. Heb er destijds ook nog bij gekickbokst.

Ben weer begonnen sinds 2 weken met het doel om toch eens flink wat aan te komen want ben in anderhalf jaar toch wel 15 kilo afgevallen vanwege stressvolle situaties.

Maar goed, hobby's heb ik ook nog en dat is vooral sleutelen aan scooters en ben veel met vrienden en ga bijna elk weekend uit.

Mijn doel met trainen:

Wil graag toch weer terug naar de 80 Kilo, heb mijn zinnen gezet op 2 jaar om dit weer voor elkaar te krijgen. Om vervolgens verder te gaan met kickboksen.

Nouja als we toch bezig zijn kunnen jullie me ook vast wel advies geven om dit beter/sneller te behalen (A)

Voedingschema:

7:00 - Havermout.
    10:00 - 2 Broodjes
    12:30 - 4 Broodjes
    15:00 - Half bakje kwark ( 250 g )
    17:30 - Avondeten zo'n 2 borden vol.
    20:00 - Kwark bak leeg eten + lekkers ofzo.

Houd me er eigenlijk nog niet helemaal zo strikt aan, eet nog veel extra's tussen door aan koekjes ghehe. Maar ik doe m'n best, hier en daar ook een stukje fruit maar dat is wanneer ik eigenlijk er zin in heb.

Voor de rest heb ik een schema voor Full body trainen op het moment. Rustig aan opbouwen weer

Nouja dat is ik

Welkom Sander,

je kan het beste de voedingswaarde bij me maaltijden zetten zo kan je makkelijker zien of je genoeg binnen krijgt.
    Als jij om 7.00 havermout neer zet weet ik niet of die 100gram havermout is of 500gram, wat doe je erin? water of melk?
    Ook weten we nu niet wat je op je boterhammen smeert.
    Als we al die gegevens weten kunnen we je makkelijker helpen.

Heb hier nog een kapotte scooter staan kan je helpen xD hij start niet meer :P en ik heb er 0.0 verstand van.

succes met het bereiken van de 80kg!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom Sander

Als ik die maten zo bekijk denk ik: zo'n exemplaar heb ik thuis ook op de bank zitten. Mijn vriend is ook zo lang en smal en kan ontzettend moeilijk aankomen. Is dat in jouw geval ook zo? Zo ja, dan zou ik heel kritisch naar je voeding gaan kijken om aan te komen. Dan lijkt me een stevige bulk niet verkeerd. Meer info over voeding vind je trouwens in dit topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

@ Ellie:

Haha, klopt ik kom ook niet makelijk aan. Maar ik heb het al eerder gewogen maar daar heb ik een aantal jaartjes langer over gedaan.

Ik moet ook erg goed opletten op mijn schema want zonder iets in je maag kom je niet aan.

@IJsblok

Haha, ik ben nu rustig aan het afbouwen weer met scooters want de winter komt eraan. En moet vaak buiten sleutelen als het mooi weer is althans. In de schuur kan ik niet alles gestald laten staan.

Het wil per dag nog wel eens verschillen, maar dit is eigenlijk hoe ik het ingedachten altijd had.

Alleen 2 botherhammen om 3 uur wil ik vaak vergeten, en ik haal toch stiekem altijd nog wel eens een koekje. ( Of een pak )

Maar ik doe mijn best om me er aan te houden, ben er nog maar 3 weken mee bezig dus moet ook nog even in mijn systeem komen want hiervoor was het alleen maar avond eten.

*( Is die zo beter ? :$ )
        07:00 80G Havermout + Halfvolle melk
        10:15 2 boterhammen met Pindakaas of Kipfilé
        12:30 4 boterhammen met Pindakaas of Kipfilé
        15:00 2 boterhammen met Pindakaas of Kipfilé
        Vaak ook nog 250G Magere kwark ( Ligt eraan of ik het bakje meeneem of niet )
        15:30 Stukje fruit ( Ligt eraan wat we thuis hebben )
        17:30 Eten wat de pot schaft
        20:00 + Magere Kwark 250G of 500 ( Ligt eraan of ik hem meenam naar school ) ( Wel fruitkwark geen franse magere kwark )
        Last edited by Knallie; 31-10-2011, 15:18.

Comment

Je kunt beter even onze Excelsheet er bij pakken, daarin kun je je behoefte berekenen. Je vult dan het getal wat bij bulken staat in in cel C9. Dan berekent de sheet hoe veel eiwitten, koolhydraten en vetten je nodig hebt. Die sheet staat in dat topic waar ik eerder naar verwees.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Koolhydraten 49% 1482 kcal g1482 247p/m
            Eiwitten 26% 768 kcal g 192 32p/m
            Vetten 25% 750 kcal g83 14p/m

BMR 1818 kcal 1752 kcal
            Onderhoudsniveau 2819 kcal 2716 kcal
            Cutten 2537 kcal 2444 kcal
            Bulken 3100 kcal 2987 kcal

De laatste, want weet mijn vetpercentage ( 5,9 )

Hier kwam ik op uit, na het gebruiken van Excelsheet.
            Uhm en met eten kwam ik maar op 2100 Kcal uit :$ Zit nog onder niveau,

Maargoed dat ik niet helemaal aan me "voedingschema" hield nog.
            Last edited by Knallie; 31-10-2011, 22:25.

Comment

Wow, dat moet mager zijn:P

Ik zou me de eerste maanden niet echt druk maken om wat ik naar binnen werk.. Eet gewoon alles wat los en vast zit en lekker ruikt!

Comment

Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X