Voorstellen en gelijk een vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen en gelijk een vraagje

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is Sarah en ik ben 20 jaar. Op dit moment ben ik bezig met het cambridge dieet ( 3 shakes per dag) , moet namelijk 15 kilo afvallen.

Nou ben ik al op eigen kracht (met sporten) 9 kilo afgevallen. Ik heb door middel van bodypump en een schema via de sportschool wat spiermassa opgebouwd. Zat een tijd op de 60 kg (weeg 89) voor mijn lengte was dat aan de hoge kant volgens de sportinstructeur. Nu ben ik weer terug gezakt naar 53...

Ik hoop op dit forum een mooie trainingsschema te kunnen vinden zodat ik zovel
    vet kan verbranden maar ook me spiermassa kan opbouwen.

Groetjes,

Sarah
    Sarah - 20 jaar

Originally posted by Saartje23 View Post
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is Sarah en ik ben 20 jaar. Op dit moment ben ik bezig met het cambridge dieet ( 3 shakes per dag) , moet namelijk 15 kilo afvallen.

Nou ben ik al op eigen kracht (met sporten) 9 kilo afgevallen. Ik heb door middel van bodypump en een schema via de sportschool wat spiermassa opgebouwd. Zat een tijd op de 60 kg (weeg 89) voor mijn lengte was dat aan de hoge kant volgens de sportinstructeur. Nu ben ik weer terug gezakt naar 53...

Ik hoop op dit forum een mooie trainingsschema te kunnen vinden zodat ik zovel
    vet kan verbranden maar ook me spiermassa kan opbouwen.

Groetjes,

Sarah
    Cambridge is een zeer ongezond dieet. 500 kcal per dag en dus veel te weinig eiwitten, koolhydraten en essentiele vetten is niet gezond. Het is dan ook een dieet ontwikkeld voor mensen met zeer veel overgewicht. Bij de mensen die niet super veel overgewicht hebben, is dit dieet funest voor de spiermassa, en verkloot de stofwisseling.
    Last edited by dynobet; 13-11-2011, 19:18.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dag Sarah,

Zoals Dynobet al zegt is het Cambridge dieet zeer ongezond voor je. Je kunt er het beste dan ook direct mee stoppen.
      Wij kunnen je een methode aanreiken om op een gezonde manier af te vallen. Dit is geen snelle methode maar wel een blijvende methode die geen schade toebrengt aan je lijf.

Blijvend afvallen kun je bereiken door krachttraining in combinatie met een goed en volwaardig voedingsschema. Afvallen is geen in-min-uit rekensom: als je langere tijd zeer weinig calorieën binnenkrijgt vertraagt dit je stofwisseling. Dit zorgt later weer voor vettoename. Het is de kunst om door middel van goede voeding en training een bescheiden calorieëntekort te creeëren zonder dat je lichaam het gevoel krijgt uitgehongerd te worden.

Gelukkig hoef je het wiel niet zelf uit te vinden, er is speciaal voor beginners een handleiding geschreven. Lees deze en je zult snel aan de slag kunnen met een trainingsschema en je eigen voedingsschema. Die handleiding vind je hier: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
        Dag Sarah,

Zoals Dynobet al zegt is het Cambridge dieet zeer ongezond voor je. Je kunt er het beste dan ook direct mee stoppen.
        Wij kunnen je een methode aanreiken om op een gezonde manier af te vallen. Dit is geen snelle methode maar wel een blijvende methode die geen schade toebrengt aan je lijf.

Blijvend afvallen kun je bereiken door krachttraining in combinatie met een goed en volwaardig voedingsschema. Afvallen is geen in-min-uit rekensom: als je langere tijd zeer weinig calorieën binnenkrijgt vertraagt dit je stofwisseling. Dit zorgt later weer voor vettoename. Het is de kunst om door middel van goede voeding en training een bescheiden calorieëntekort te creeëren zonder dat je lichaam het gevoel krijgt uitgehongerd te worden.

Gelukkig hoef je het wiel niet zelf uit te vinden, er is speciaal voor beginners een handleiding geschreven. Lees deze en je zult snel aan de slag kunnen met een trainingsschema en je eigen voedingsschema. Die handleiding vind je hier: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
        Hoi Ellie,
        Dankjewel voor je reactie, ik heb morgen een afspraak met de consulente ik ga haar dit allemaal ook vertellen. Het is gewoon heel verleidelijk...omdat je er zo snel mee afvalt. Maar als het mijn lichaam sloopt heb ik daar absoluut geen zin in, dan maar er langer over doen om die kilos eraf te trainen.
        Sarah - 20 jaar

Comment

Originally posted by Saartje23 View Post
          Hoi Ellie,
          Dankjewel voor je reactie, ik heb morgen een afspraak met de consulente ik ga haar dit allemaal ook vertellen. Het is gewoon heel verleidelijk...omdat je er zo snel mee afvalt. Maar als het mijn lichaam sloopt heb ik daar absoluut geen zin in, dan maar er langer over doen om die kilos eraf te trainen.
          Zeker doen, en laat je niet omkletsen. Die mensen hebben slechts 1 interesse: je geld.
          Om even iets te illustreren: 1 kg vet bevat 7200 cal, je zou dus dit calorietekort moeten realiseren om 1 kg te verliezen. Omdat vet zo veel energie bevat kan men ook maximaal een halve kilo vet per week verliezen. De rest van je verliezen zijn spieren en vocht. Staar je alsjeblieft niet blind op de weegschaal, maar pak er de spiegel bij.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Iemand die ken volgt ook deze dieet. Kon er helaas niet over halen om er mee te stoppen. Deze diëtisten vertellen niet erbij dat je na deze dieet nog vetter ben dan voorheen.

Comment

Als je structureel af wilt vallen stel dan een goed eet- en trainingsschema op, met dit soort idiote diëten ga je alleen maar jojo-en en vliegt het vet er weer aan als je ermee stopt.
              Niet luisteren naar diëtisten e.d., je hebt hier een heel forum ervaringsdeskundigen die wel op een gezonde manier bezig zijn met gewichtscontrole. Lekker lezen en vragen stellen als je iets niet snapt, dan komt het vanzelf goed.

Comment

Cambridge dieet.......hoe onzinnig.
                Mijn schoonzus moest dat ook zo nodig doen en o, wat viel ze af.
                Haar metabolisme naar de klote en nu is ze moddervet.
                Ik snap niet dat dit soort onzinnige diëten (ik bedoel 500 kcal, het is toch te zot!!) nog steeds in zwang zijn.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Zeker doen, en laat je niet omkletsen. Die mensen hebben slechts 1 interesse: je geld.
                  Om even iets te illustreren: 1 kg vet bevat 7200 cal, je zou dus dit calorietekort moeten realiseren om 1 kg te verliezen. Omdat vet zo veel energie bevat kan men ook maximaal een halve kilo vet per week verliezen. De rest van je verliezen zijn spieren en vocht. Staar je alsjeblieft niet blind op de weegschaal, maar pak er de spiegel bij.

Snel vergeten wat je hier post Ellie.
                  Zodra er weer iemand dingen neerzet als calorie tekort creëren om vet te verliezen dan gaan ze weer massaal de fout in met cutten en droog worden.
                  In onze sport gaat het niet, of mag het niet gaan om, calorie tekorten om vet te verbranden.
                  Het verschil maak je door de juiste voeding in de juiste hoeveelheden met de meest optimale training methodieken.

Velen maken de fout inzake calorie tekorten om vet te verminderen, maar komen dan dus bedrogen uit en gaan veel spiermassa verliezen en minder vet.
                  Maak gebruik van de mogelijkheid van je lichaam om meer vet te verbranden tijdens de trainingen door verhogen van je HF en zuurstof verbruik.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X