voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Beste forumgebuikers,

Bij deze wil ik mijzelf graag even voorstellen.
    Ik ben Owen, ben 22 jaar oud, ongeveer 1, 80m groot en mijn massa is 72 kg.

Inmiddels ga ik een maandje of 3 naar de sportschool met als doel meer spiermassa te kweken. Over het algemeen train ik 3 keer per week, waarbij ik tot nu toe bijna alleen mijn bovenlichaam het getraind.

Ik hoop op dit forum kennis op te doen over verschillende oefeningen, het maken van een voor mij goed schema en over de voeding die mijn lichaam hiervoor nodig heeft.

Tijdens onderzoek op dit forum lees ik dat het niet verstandig is alleen het bovenlichaam te trainen en dat het noodzakelijk is ook de benen te trainen.

De reden dat dit er bij mij tot nu toe nog niet van is gekomen is dat ik 2 keer per week voetbal (1x trainen, 1x wedstrijd), ik wil de benen echter graag in mijn trainingen verwerken.

De manier waarop ik het tot nu toe heb getraind:
    In de eerste maand bij elke training het hele bovenlichaam gedaan, waarbij ik voornamelijk gebruik heb gemaakt van apparaten.

De laatste tijd probeer ik steeds meer met losse gewichten te werken, waarbij ik de spiergroepen soms verdeel over de dagen. Zo doe ik bijvoorbeeld:

maandag: Borst, schouders, triceps
    dinsdag of woensdag: Rug, biceps, buik
    vrijdag: hele bovenlichaam

Commentaar / reacties zijn zeer welkom!
    Last edited by owen-10; 29-11-2011, 13:39. Reason: foutje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X