Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha dat is idd offtopic ja

I dont workout for chicks, workout to create a aura - zyzz '

Succes, als je een diet hebt en de goeie techniek gebruikt heb je snel resultaat !
    'THINK before you act'

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      Sochtends en rond training: snelle koolhydraten en snelle eiwitten
      Rest van de dag trage eiwitten en trage koolhydraten
      +1, tis so simpelllll

Aangezien je al een zeer goede gain hebt over deze 12 weken, zou ik voorlopig niet teveel sleutelen aan je huidige voeding.

Een extra aandacht aan je pre workout, eiwitshake (40a50gr), en snelle koolhydraten, zo snel mogelijk na je training omdat je laat traint, voor slapengaan de magere kwark, voor langzame afgifte eiwitten gedurende de nacht, maar ik vermoed dat je dit weet.

Alleen is het wel verstandig om je voeding in het excel voedingschema te passen, om nu te zien welke k/e/v verhouding je binnen krijgt, dit omdat je op je huidige intake, zeer goed gaat, je hebt dan deze meetgegevens/verhouding, als basis, meten is weten.

Nog ff een vraagje, van-uit niets na 12 weken deze gains, en voeding, heb je op dit moment begleiding, zoja goed naar haar/hem blijven luisteren !

Comment

Heh, ik ben ook 1,87, begon op 67 kilo en zit nu op 80! Goede gains gozer!
        Lid van de 200 club

Comment

welkom!
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Goed bezig kerel! gebruik je ook subs?
            What you put in you get out.

Comment

bedankt jongens voor de complimenten waardeer ik, en zeker motivatie om door te trainen !

Ik heb het heel simpel gedaan. Ik had een weekje vakantie en niet echt veel te doen. Ik ben toen opzoek gegaan naar alle dingen die ik moest weten om mijn body groter te maken, maar ook tegelijkertijd droog te houden.

Ik kwam op veel verschillende sites terecht en heb veel manieren gevonden qua voeding. Wat ik wel moet pakken,waneer,hoeveel weet ik precies nu.

Ik ben de volgende dag naar de gym geweest en het kon me niets schelen ik moest het weten. Ik ben elke oefening gaan doen op de manier waarop mijn lichaam zo aanvoelde zo doe ik het goed, zo train ik precies die spiergroep. Of zo voel ik meer me onderborst dan boven.

Ik ben een ectomorph van mij zelf dus het is lastig aankomen. Ik las veel dingen over massgainers . Ik ging is voor de lol kijken wat er allemaal inzat. En toen besefte ik, deze kan ik zelf ook maken en voor veel minder geld.

Elke morgen deed ik dit:

-100gram havermout
              -25gram brinta
              -2 bananen
              -whey protein poeder (banaan)
              -zonnebloem olie (1 lepel)
              -olijfolie (1 lepel)
              -2 rauwe eieren
              -kaneel (voor smaak)
              -half liter melk

ongelooflijk lekker van smaak, en een echte echt natuurlijke gainer !
              En energie voor de rest van de dag gerarandeerd.

als je weet waar je mee bezig gaat is het makkelijker, je ziet sneller resultaat met als gevolg dat je gemotiveerd bent en nooit een workout overslaat !
              Elke dag als ik wakker word heb ik al zin om te trainen, het moet niet iets zijn waar je tegenop ziet , YESS vanavond naar de gym zo moet je houding zijn. Er 100% voor gaan elke rep en set afmaken en pak je rust snachts ! Je zult groeien als nooit tevoren !

ik gebruik enkel voeding + multivitamine sup + 2 fish olie supp

We keep in touch
              Last edited by in2reality; 21-01-2012, 03:03.
              'THINK before you act'

Comment

het is natuurlijk ook wat makkelijker als je op school zit dan dat je de hele dag op de bouw in de stromende regen staat te ploeteren! ziet er erg goed uit jonge!

Comment

ja dat is ook weer waar

bedankt man !
                  'THINK before you act'

Comment

Its all about the motivation.
                    Great job bro. Je bent echt goed aan 't knallen!

Fitness is not a sport, Fitness is Art!
                    G et R ipped O r D ie M irrin, A wise cunt said.

Comment

Originally posted by elsthetic View Post
                      fitness is not a sport, fitness is art!
                      true : )
                      'THINK before you act'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X