hallo allemaal ik stel me even voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal ik stel me even voor

Heey mijn naam is Angelo en ik ben nieuw op dit forum.
    Wel heb ik al ervaring met trainen, oke nu even wat over mezelf:
    leeftijd:19
    Gewicht: 124Kg
    vetpercentage: 18%
    ik train 6 dagen in de week en doe aan een split training, dus train alles 2x per week.
    Doel: meedoen aan de Sterkste man van nederland.
    graag tips,trics,en kritiek? ik sta overal voor open en alle hulp is mooi meegenomen.
    Groeten Angelo

124 kilo met 18%. sterkste man is een mooie sport
    hoe lang ben je eigenlijk?

welkom

Comment

heey ja mijn percentage schommelt tussen de 18% en de 20%.
      maar mijn lengte is 1.89

Comment

ik zal wat meer informatie geven over mijn trainings verleden dan is het misschien wat duidelijker.
        ik train al vanaf mijn 14e mee met mijn vader in kneet's gym : meetrainen dus niet echt een goede workout
        toen ik 16 werd begon de ellende : het stappen, de alcohol en het ongezonde eten. toen ik 18 werd vond ik het genoeg, ik had een gewicht bereikt van 160kg.! ik ben toen zelf naar een sportschool gaan zoeken en dat is lucardi sports in rijswijk geworden. ben nu een jaar bezig en de stats hierboven zijn het resultaat

Comment

Welkom

Comment

Klinkt impressive weet je zeker dat je vet percentage 18-20% is??
            Foto's ??

Verder veel succes ben benieuwd!!!!

Comment

enkel sterste man dingen of ook PL?
              Welkom btw
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Welkom!
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

allereerst thanks allemaal!

jaa laat me 1 keer meer maand soms 2 keer per maand opmeten en ook me vetpecentage laat ik checken. en dat schommelt tussen de 18 en 20%. me armen,benen en bovenkant rug zit bijna geen vet meer, het is echt nog alleen rond om me buik ( ook veel overtollige huid).

neej wil echt de kant van sterksteman op powerliften lijkt me eerlijk gezegd minder intressant.

Comment

Welkom

Lijkt me sterk dat je een VP% heb van 18% ik ben ook 19 en ben 1,95 weeg 91kg en heb VP van 18-20%
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ja het is toch echt zo of alle apparaten liegen waar ik het op laat meten
                      Moet er wel bij zeggen dat is op mijn buikrand, overtollig huid heb ( na het afvallen ) dus dat zou er ook aan bij kunnen dragen.

Comment

Welkom en veel geluk met het meedoen aan sterkste man!
                        Gaat je wel lukken want als je van 160kg komt naar 18% moet je wel iron will hebben, dus komt goed!

Comment

Jaa bedankt man! Ben vandaag bij een begeleider geweest die ook mensen begeleid bij kneets gym . En die gaat me nu helpen en begeleiden, ik kan meetrainen met gasten die ook alle onderdelen hebben ik hou jullie op de hoogte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X