Weer een nieuwe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een nieuwe

Hallo,

Ik ben een 19-jarige vrouw/meisje. Ik ben de afgelopen 2 jaar serieus bij gekomen, hoe is nog steeds een raadsel.

Ik meet 1m65 en weeg 63 mijn BF is 27,7.

Met alle info van dit forum en inspanning hoop ik dat ik terug op mijn oud gewicht terecht kom.

Groeten !

Welkom! heb je al doelen, schema, plan van aanpak of iets dergelijks?
    What you put in you get out.

Comment

Welkom en succes!
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Welkom

Comment

Welkom.

Eet wat gezonder.
          Eet gewoon wat minder.
          Verdeeld je eten in portie,s van 6 keer per dag.
          En het belangrijkste...Begin met bewegen!! Kom je ook eens wat vaker lekker buiten.
          En zet jezelf niet op een biafra dieet, Wil je een keer wat..no problem....maar dan wel als maaltijd vervanger.

Veel succes!

Comment

Hallo iedereen en danku voor de reacties.

Ik ben begonnen met de sticky's te lezen en ik heb al bijgeleerd dat mijn dagegelijkse behoefte 1796 kcal is.
            Nu heb ik wel een vraag, als ik vb op 1 dag 300 kcal door sport verbruik moet ik dan ook 300 kcal meer eten zodat mijn lichaam niet gaat denken dat het te weinig krijgt en juist minder gaat verbruiken ?

Voor de rest ben ik begonnen met sporten, veel water drinken en goed en gezond eten.

Comment

Originally posted by XOXO View Post
              Hallo iedereen en danku voor de reacties.

Ik ben begonnen met de sticky's te lezen en ik heb al bijgeleerd dat mijn dagegelijkse behoefte 1796 kcal is.
              Nu heb ik wel een vraag, als ik vb op 1 dag 300 kcal door sport verbruik moet ik dan ook 300 kcal meer eten zodat mijn lichaam niet gaat denken dat het te weinig krijgt en juist minder gaat verbruiken ?

Voor de rest ben ik begonnen met sporten, veel water drinken en goed en gezond eten.
              Nee de Kcals die je verbrand door te sporten moet je er niet bij optellen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X