Ik heb me net even aangemeld op dit forum, las al een tijdje mee als ik bepaalde onderwerpen op google zocht maar dit is toch makkelijker denk ik omdat je zo ook specifieke vragen kunt stellen of anderen evt. kunt helpen. Ik train nu ruim een halfjaar en heb wel een tegenslag gehad ivm schouderblessure maar ben nu weer volop bezig. Leeftijd is 21, lengte is 183 cm.
Voorstellen
Collapse
X
-
Ik zie dat ik het bericht niet kan aanpassen, dus dan post ik het ff. Mijn doel is niet om bodybuilder te worden, maar gewoon wat breder en met wat minder vet. Ik leef dus ook niet als een bodybuilder, weeg niet al mijn eten af en reken alles uit. Wel eet ik gewoon elke ochtend brinta pap, in de avond bakje kwark en drink ik geen alcohol.
Ik vind de combinatie spierbehoud en vet verliezen vrij lastig. Hoe voorkom je nu dat je geen spieren verliest maar toch vet kwijtraakt? Ik heb namelijk een kleine onderkin, terwijl ik niet dik ben, die ik graag wil kwijtraken.
-
Bedankt. Met bodybuilder bedoelde ik ook niet direct die wedstrijdjongens, maar ook het de levensstijl. Body builden is vrij vertaald lichaam bouwen dus in zekere zin doe ik het wel maar ik leef er niet voor . Voedingsschema heb ik op zich wel, alleen op basis van ruwe schattingen.
Comment
-
Originally posted by LUFC View PostBedankt. Met bodybuilder bedoelde ik ook niet direct die wedstrijdjongens, maar ook het de levensstijl. Body builden is vrij vertaald lichaam bouwen dus in zekere zin doe ik het wel maar ik leef er niet voor . Voedingsschema heb ik op zich wel, alleen op basis van ruwe schattingen.
Veel succeslucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -