Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Ik heb me net even aangemeld op dit forum, las al een tijdje mee als ik bepaalde onderwerpen op google zocht maar dit is toch makkelijker denk ik omdat je zo ook specifieke vragen kunt stellen of anderen evt. kunt helpen. Ik train nu ruim een halfjaar en heb wel een tegenslag gehad ivm schouderblessure maar ben nu weer volop bezig. Leeftijd is 21, lengte is 183 cm.

Ik zie dat ik het bericht niet kan aanpassen, dus dan post ik het ff. Mijn doel is niet om bodybuilder te worden, maar gewoon wat breder en met wat minder vet. Ik leef dus ook niet als een bodybuilder, weeg niet al mijn eten af en reken alles uit. Wel eet ik gewoon elke ochtend brinta pap, in de avond bakje kwark en drink ik geen alcohol.
    Ik vind de combinatie spierbehoud en vet verliezen vrij lastig. Hoe voorkom je nu dat je geen spieren verliest maar toch vet kwijtraakt? Ik heb namelijk een kleine onderkin, terwijl ik niet dik ben, die ik graag wil kwijtraken.

Comment

Welkom!
      All you need is the heart off a Champion!

Comment

Welkom!

Een bodybuilder word je niet zo snel.
        Mijn tips: lees de stickies
        Maak toch een voedingsschema
        Maak/ zoek een voedingsschema
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Bedankt. Met bodybuilder bedoelde ik ook niet direct die wedstrijdjongens, maar ook het de levensstijl. Body builden is vrij vertaald lichaam bouwen dus in zekere zin doe ik het wel maar ik leef er niet voor . Voedingsschema heb ik op zich wel, alleen op basis van ruwe schattingen.

Comment

Originally posted by LUFC View Post
            Bedankt. Met bodybuilder bedoelde ik ook niet direct die wedstrijdjongens, maar ook het de levensstijl. Body builden is vrij vertaald lichaam bouwen dus in zekere zin doe ik het wel maar ik leef er niet voor . Voedingsschema heb ik op zich wel, alleen op basis van ruwe schattingen.
            Oké goed. De eerste maanden trainde ik ook zo.
            Veel succes
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X