Even voorstellen + persoonlijke info

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen + persoonlijke info

Hallo allemaal!

Ik wil mij graag via deze weg aan jullie voorstellen... Ik ben Marnix en ik ben net 35 geworden. Ik doe al een aantal jaar aan fitness maar met wisselende resultaten.

Ik heb in de loop van de jaren al heel wat keren Bodynet geraadpleegd en ik vond het nu wel eens tijd om mijzelf aan te melden om zo informatie in te winnen aangezien ik steeds tegen hetzelfde probleem aanloop. Daarom wil ik gelijk even kwijt dat ik het super vind dat zoveel mensen bereid zijn om iedereen te helpen met zijn of haar vragen!!

Mijn doelstelling is om meer spierdefinitie te kweken en dat irritante vet rond mijn buik/romp en borst weg te trainen. En hier zijn gelijk mijn probleem, wat ik ook probeer qua eten/voeding en trainingsschema's ik krijg dat vet op mijn buik/romp en borst maar niet weg.... :-(

Na aanleiding van heel wat stickies die ik heb gelezen, heb ik enige tijd geleden een voedingsschema gemaakt. Ik zal deze zo in "Dagelijkse Voeding" plaatsen en ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van op- en/of aanmerking zodat ik mijn doelstelling kan bereiken... :-)

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Marnix

Welkom

Comment

Welkom
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X