Voila

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voila

Yoyo,

Even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te stellen, vermits het zo op prijs wordt gesteld!
    Bon ik train al een jaar of 5 , 6 maar in mijn tocht naar een superstrak beestig lichaam ben ik al paar keren van het pad geraakt door te veel uitgaan, blessures, festivalzomers, kortom sex drugs and rock 'n' roll!
    Nu dus op het betere pad maar mijn passie is gewijzigd van powertraining en bodybuilding naar thaiboksen. Dit wilt niet zeggen dat ik niet meer train gelijk een zwijn en geen mastadontig lichaam meer wil om u tegen te zeggen! Door mijn ervaringen op alle drie gebieden hoop ik jullie te kunnen helpen met evt. vragen en hoop ik natuurlijk ook dat ik bij jullie terechtkan!

greetz!

welkom!
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Je heb mijn Sig bijna gekopieerd :O stoute alex

OT: welkom en succes
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Je heb mijn Sig bijna gekopieerd :O stoute alex

OT: welkom en succes
        sig?

TS: welkom
        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Signature, dat onder je post staat

On-topic: Welkom! Ben benieuwd hoe je erbij staat na 5 jaar dan :thumbsup:
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

welkom,
            wat zijn je stats nu?
            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X