hallo, ik ben jeroen uit brabant. op 15 augustus begint mijn opleiding bij defensie en daarom ga ik serieuzer fitnessen. ik ga een splitschema doen 5x per week. ik kan bij mijn voedingsschema wel wat hulp gebruiken, die vragen post ik dan ook in het voedingtopic. ik heb wel een vraag of ik met mijn vetpercentage van 20% het beste meteen kan gaan cutten? gegroet
hallo
Collapse
X
-
mij lijkt het verstandig om me nu meer op kracht te concentreren dan op conditie, omdat conditie sneller en makkelijker is op te bouwen dan kracht, forgive me if i'm wrong. voor mij is het splitten in 5 dagen wat praktischer omdat een vriend van mij zo al langer traind en veel vooruit is gegaan, kan met hem meedoen. is dit onverstandig? groet
Comment
-
Allereerst welkom en alvast succes en sterkte gewenst bij de defensie. Wat ik weet van de trainingen van defensie is dat het vooral gebaseerd is op mentale en fysieke uitputting. In het kader van deze gedachte zou ik inderdaad focussen op een splitschema en veel herhalingen doen. (Kracht)Conditie ga je zeker nodig hebben bij defensie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment