Voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstelling

Hoi allemaal,

ik ben Gaetan, 18 jaar ben 1m98 en weeg 76 kg. Ik studeer nog (Wiskunde - Wetenschappen), kom uit Belgiƫ en doe sinds 1 jaar niet meer aan sport.
    De reden van mijn aanmelding is het feit dat ik hier toch wel aardig wat informatie heb kunnen verzamelen maar ik zou hier graag nog verder op in willen gaan. Ik heb onlangs een project voor Bio moeten maken nl. over het onderwerp 'Homeostase'. Hierin heb ik onder andere kunnen berekenen (theoretisch) dat mijn caloriebehoefte / 24u 1857,6 is en mijn lichaamsvetpercentage 15,82%.
    Nu, heb ik een doel voor ogen: ik zou graag +- 85kg wegen tegen volgend jaar (2013). Ik vreet echt als een rund maar kom geen gram bij of toch niet snel. Misschien eet ik dan niet genoeg calorieƫn? Verder doe ik elke avond (sinds 3 maanden) 2x een x aantal push ups. Momenteel zit ik aan 2x 25 net voor ik ga slapen. Ik zie duidelijk al wat resultaat (bredere schouders en schouderbladen steken er niet meer zo duidelijk uit + Borst is voller geworden) maar ik zou toch graag nog beter resultaat zien. Hebben jullie misschien tips voor oefeningen thuis of kan ik dan echt beter naar een fitnesscentrum gaan?
    Het hoofdoel is dus: 1. Massa aankomen en 2. het vetpercentage naar beneden halen (waardoor je dus 'droger' komt te staan?).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

welkom, ik zou de sticky's eens doornemen daar staat de abc- als het op voeding aankomt
    bereken ook je voedingsbehoefte eens aan de hand vn de Voedingsbehoefte.nl :: Behoefte berekenen, Informatie over fitness, voedingsschema's :: Reken het hier uit ::

en vergeet het idee dat je groot gaat worden van pompen, dan zul je toch egt naar n fitness moeten gaan om gevarieerde oef te kunnen doen.

ik wens je veel suc6
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Naar fitnesscentrum gaan, ik zelf heb gemerkt dat als je beter doet trainen, dus echt bij fitnesscentrum dat je toch net iets makkelijker bij komt en vooruitgang boekt.
      Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Welkom

Comment

Welkom

Comment

Als je verder geen matriaal thuis hebt moet je toch echt naar de sportschool.
            BP (95kg)
            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
            mp (55) kg

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post

en vergeet het idee dat je groot gaat worden van pompen, dan zul je toch egt naar n fitness moeten gaan om gevarieerde oef te kunnen doen.

ik wens je veel suc6

Haha, had ik ook al wel in gedachten. Ik zie duidelijk wel resultaat maar om nu te zeggen dat ik breed ben geworden? Fitness is dus de oplossing. Weet er iemand dan ook nog leuke oefeningen voor thuis? Want ik had ergens onthouden dat je soms beter over de limiet kan gaan om je spieren groter te kunnen laten worden?

Comment

Originally posted by Patro View Post
                Hoi allemaal,

ik ben Gaetan, 18 jaar ben 1m98 en weeg 76 kg. Ik studeer nog (Wiskunde - Wetenschappen), kom uit Belgiƫ en doe sinds 1 jaar niet meer aan sport.
                De reden van mijn aanmelding is het feit dat ik hier toch wel aardig wat informatie heb kunnen verzamelen maar ik zou hier graag nog verder op in willen gaan. Ik heb onlangs een project voor Bio moeten maken nl. over het onderwerp 'Homeostase'. Hierin heb ik onder andere kunnen berekenen (theoretisch) dat mijn caloriebehoefte / 24u 1857,6 is en mijn lichaamsvetpercentage 15,82%.
                Nu, heb ik een doel voor ogen: ik zou graag +- 85kg wegen tegen volgend jaar (2013). Ik vreet echt als een rund maar kom geen gram bij of toch niet snel. Misschien eet ik dan niet genoeg calorieƫn? Verder doe ik elke avond (sinds 3 maanden) 2x een x aantal push ups. Momenteel zit ik aan 2x 25 net voor ik ga slapen. Ik zie duidelijk al wat resultaat (bredere schouders en schouderbladen steken er niet meer zo duidelijk uit + Borst is voller geworden) maar ik zou toch graag nog beter resultaat zien. Hebben jullie misschien tips voor oefeningen thuis of kan ik dan echt beter naar een fitnesscentrum gaan?
                Het hoofdoel is dus: 1. Massa aankomen en 2. het vetpercentage naar beneden halen (waardoor je dus 'droger' komt te staan?).

Alvast bedankt voor jullie hulp!
                volgens mij is je BMR 1857 kcal.
                Je BMR is wat je verbrand als je je absoluut niet zou bewegen.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Patro View Post
                  Haha, had ik ook al wel in gedachten. Ik zie duidelijk wel resultaat maar om nu te zeggen dat ik breed ben geworden? Fitness is dus de oplossing. Weet er iemand dan ook nog leuke oefeningen voor thuis? Want ik had ergens onthouden dat je soms beter over de limiet kan gaan om je spieren groter te kunnen laten worden?
                  over je limiet gaan kan goed zijn maar teveel trainen niet.
                  Je groeit in de rust.

Oefeningen voor thuis kunnen enkele buikspieroef zijn, gewoon voor de fun en wat sterkere spieren. Maar voor de rest zou ik niets doen als je een goed schema hebt.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Met dat gewicht bij die lengte zou ik echt niet gaan cutten. Je moet juist aankomen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom!
                      Unless you puke, faint or die, KEEP GOING!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X