Voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstelling

Hoi allemaal,

ik ben Gaetan, 18 jaar ben 1m98 en weeg 76 kg. Ik studeer nog (Wiskunde - Wetenschappen), kom uit Belgiƫ en doe sinds 1 jaar niet meer aan sport.
    De reden van mijn aanmelding is het feit dat ik hier toch wel aardig wat informatie heb kunnen verzamelen maar ik zou hier graag nog verder op in willen gaan. Ik heb onlangs een project voor Bio moeten maken nl. over het onderwerp 'Homeostase'. Hierin heb ik onder andere kunnen berekenen (theoretisch) dat mijn caloriebehoefte / 24u 1857,6 is en mijn lichaamsvetpercentage 15,82%.
    Nu, heb ik een doel voor ogen: ik zou graag +- 85kg wegen tegen volgend jaar (2013). Ik vreet echt als een rund maar kom geen gram bij of toch niet snel. Misschien eet ik dan niet genoeg calorieƫn? Verder doe ik elke avond (sinds 3 maanden) 2x een x aantal push ups. Momenteel zit ik aan 2x 25 net voor ik ga slapen. Ik zie duidelijk al wat resultaat (bredere schouders en schouderbladen steken er niet meer zo duidelijk uit + Borst is voller geworden) maar ik zou toch graag nog beter resultaat zien. Hebben jullie misschien tips voor oefeningen thuis of kan ik dan echt beter naar een fitnesscentrum gaan?
    Het hoofdoel is dus: 1. Massa aankomen en 2. het vetpercentage naar beneden halen (waardoor je dus 'droger' komt te staan?).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

welkom, ik zou de sticky's eens doornemen daar staat de abc- als het op voeding aankomt
    bereken ook je voedingsbehoefte eens aan de hand vn de Voedingsbehoefte.nl :: Behoefte berekenen, Informatie over fitness, voedingsschema's :: Reken het hier uit ::

en vergeet het idee dat je groot gaat worden van pompen, dan zul je toch egt naar n fitness moeten gaan om gevarieerde oef te kunnen doen.

ik wens je veel suc6
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment