Terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug

Hallo allemaal,

Na vorig jaar zomer fanatiek te zijn begonnen met trainen en voeding, had ik mij aangemeld op dit forum. Ik heb eigenlijk weinig actief een bijdrage geleverd aan dit forum, omdat ik na de zomervakantie met mijn laatste jaar Atheneum begon, en het trainen op een laag pitje kwam te staan (Ik heb ADHD en regelmaat, planning en discipline zijn niet mijn sterkste punten). Uiteindelijk ben ik erg depressief geworden in januari, waardoor ik mij helaas terug moest trekken voor mijn examens (ook al had ik een aardige cijferlijst). Sinds maart ben ik weer fanatiek begonnen met trainen aangezien school voor mij finest was. Het klinkt misschien cliché, maar door het fanatieke trainen en mezelf doelen te stellen, klim ik stukje bij beetje uit het dal waar ik in terechtgekomen ben.

Ik ben al weer begonnen met posten, maar het leek me toch wel goed om mij weer even voor te stellen.

Ik ben Bas, woon in Leeuwarden, 19 jaar, 1.82 cm lang en een gewicht van 73 kilo. BP, 85 kilo, Squat 85 kilo, Bend over row 75 kilo en deadlift (voor polsblessure) 115 kilo.

Ik zal vanaf nu actiever meedoen aan dit forum!

Welkom terug mede-adhder

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X