Hoi allemaal!
Ik ben Mark, 17 jaar en ben nu zo'n 6 maanden bezig met bodybuilden.
Eigenlijk al 9,5 maand maar heb aan het begin maar een beetje lopen aankloten..
Nu let ik sinds 1,5 maand ook goed op m'n voeding (nog geen voedingsschema) daarvoor dronk ik nog frisdrank en veel AA, vaak patat, chips en kapsalon
Eet nu alleen nog maar gezond zoals: broodjes kipfilet/pindakaas, als avondeten vaak macaroni, rijst met kip, fruit en drink alleen nog maar water, melk en vruchtensap.
Trainingsschema hou ik me wel al aan gedurende die 6 maanden, heb tussendoor ook nog 5 weken rippetoe gedaan, maar daar ben ik mee gestopt omdat m'n benen in verhouding te groot werden (zijn ze altijd al geweest maar nu nog meer). Heb verder wel resultaat geboekt met dat schema
Ik ga hier op het forum nog mijn trainingsschema neerzetten, kijken of jullie nog wat erop hebben aan te merken.
Met een voedingsschema kan ik hier toch ook mee worden geholpen?
Ik weet al aardig wat over voeding maar nog lang niet alles
bench: 2x80
deadlift: 6x92,5
squat: 6x70
lengte: 1,87
gewicht: 84kg
vet%: uitgerekend op internet 12-12,5%, morgen even vragen of ik het kan laten meten in de sportschool.
Als iemand vragen heeft stelt die ze maar!
M'n naam Toulouse komt van een nummer dat toevallig aanstond terwijl ik m'n username in moest typen, vond het wel leuk klinken :P
Voor de nieuwschierige: Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz remix)
Ik ben Mark, 17 jaar en ben nu zo'n 6 maanden bezig met bodybuilden.
Eigenlijk al 9,5 maand maar heb aan het begin maar een beetje lopen aankloten..
Nu let ik sinds 1,5 maand ook goed op m'n voeding (nog geen voedingsschema) daarvoor dronk ik nog frisdrank en veel AA, vaak patat, chips en kapsalon

Eet nu alleen nog maar gezond zoals: broodjes kipfilet/pindakaas, als avondeten vaak macaroni, rijst met kip, fruit en drink alleen nog maar water, melk en vruchtensap.
Trainingsschema hou ik me wel al aan gedurende die 6 maanden, heb tussendoor ook nog 5 weken rippetoe gedaan, maar daar ben ik mee gestopt omdat m'n benen in verhouding te groot werden (zijn ze altijd al geweest maar nu nog meer). Heb verder wel resultaat geboekt met dat schema

Ik ga hier op het forum nog mijn trainingsschema neerzetten, kijken of jullie nog wat erop hebben aan te merken.
Met een voedingsschema kan ik hier toch ook mee worden geholpen?
Ik weet al aardig wat over voeding maar nog lang niet alles

bench: 2x80
deadlift: 6x92,5
squat: 6x70
lengte: 1,87
gewicht: 84kg
vet%: uitgerekend op internet 12-12,5%, morgen even vragen of ik het kan laten meten in de sportschool.
Als iemand vragen heeft stelt die ze maar!

M'n naam Toulouse komt van een nummer dat toevallig aanstond terwijl ik m'n username in moest typen, vond het wel leuk klinken :P
Voor de nieuwschierige: Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz remix)
Comment