voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

hallo,

nou zoals jullie waarschijnlijk al dachten heet ik Hugo. Na morgen het eerste jaar van de studie voeding&gezondheid in Wageningen erop zitten.
    Train nu 20 maandjes en net de cut erop zitten.
    Vooral dit jaar echt vol aan de bak geweest, want train samen met huisgenoot dus alles wordt op de krachttraining aangepast.

grtz

Welkom
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Welkom Hugo,
      Zo heej, jij hebt er lang over gedaan (2jaar) om je voor te stellen kerel.
      Je verteld dat je 20maanden traint en net de cut erop hebt zitten. Wat zijn nu je stats en wat waren ze ervoor, als ik vragen mag?

Comment

welcome!
        "Poor form in the gym is caused by insufficient yelling"

Comment

Haha ja dat klopt inderdaad! Toen keer een account aangemaakt en verder eigenlijk niet meer naar om gekeken en nu keek ik weer eens wat vaker dus mijn account maar eens op actief gezet!

En me stats, ben 186, voor ik echt begonnen ben met trainen woog ik een 75 kilo en aardig wat vetjes. Toen tijd getraind in een goede sportschool, en nu dit jaar dus op mezelf bezig. Voor de cut was ik rond de 88, en nu schommel ik rond de 80kg slechts. vet% van rond de 10-11. Ben behoorlijk wat afgevallen dus, maar ben nu ook van de creatine af dus dat zal ook meespelen in mijn gewicht(vocht).

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X