Hallo ik ben Dempsey, ben 25 jaar oud.
Ik ben van plan om "voor de lol" aan een natural bodybuilding contest (YBF?) mee te doen, dit heb ik altijd al eens mee willen maken.
Ik heb geen idee hoe ik dit realiseer op gebied van aankopen die ik moet doen, inschrijving, gewichtsklasses en soort wedstrijd.
Mijn doel is om me als natural te laten testen en rond een vetpercentage van 5 á 6% op te komen.
Ik train pas een half jaar serieus mijn kuiten (met vooruitgang), dus dit proces zal nog een aantal jaar duren.
Verder hou ik het meeste vet vast in mijn benen, dus dit zal pas de laatste weken droogtrekken
Ik had graag tips gehad van jullie mbt. het realiseren van mijn 1ste wedstrijd.
Hoofdoel van krachttraining:
- Zoveel mogelijk kracht op een zo laag mogelijk vetpercentage
- Natural/Dopingvrij elite krachtstandaarden halen
PR's:
- Full Squat: 180kg
- Deadlift: 220kg
- Arched Bench Press: 140kg
- Pull Up: 5 x Bodyweight + 50kg
- Military Press: 75kg
- Powerclean: 115kg
- Powersnatch: 75kg
Eetwijze sinds 2010:
Intermittent Fasting ( Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health)
Ik ben van plan om "voor de lol" aan een natural bodybuilding contest (YBF?) mee te doen, dit heb ik altijd al eens mee willen maken.
Ik heb geen idee hoe ik dit realiseer op gebied van aankopen die ik moet doen, inschrijving, gewichtsklasses en soort wedstrijd.
Mijn doel is om me als natural te laten testen en rond een vetpercentage van 5 á 6% op te komen.
Ik train pas een half jaar serieus mijn kuiten (met vooruitgang), dus dit proces zal nog een aantal jaar duren.
Verder hou ik het meeste vet vast in mijn benen, dus dit zal pas de laatste weken droogtrekken
Ik had graag tips gehad van jullie mbt. het realiseren van mijn 1ste wedstrijd.
Hoofdoel van krachttraining:
- Zoveel mogelijk kracht op een zo laag mogelijk vetpercentage
- Natural/Dopingvrij elite krachtstandaarden halen
PR's:
- Full Squat: 180kg
- Deadlift: 220kg
- Arched Bench Press: 140kg
- Pull Up: 5 x Bodyweight + 50kg
- Military Press: 75kg
- Powerclean: 115kg
- Powersnatch: 75kg
Eetwijze sinds 2010:
Intermittent Fasting ( Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health)
Comment