16 jarige nieuweling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 16 jarige nieuweling

Hallo allemaal,
    na ongeveer een week op deze forum rond te speuren vond ik het tijd voor een introductie omdat ik ook verder wil komen met fitnessen

ik fitness nu ongeveer 4 weken na 2 weken een beetje geklooid te hebben met de apparaten enal vond ik het tijd om iets serieuzer te werk tegaan. ik doe nu al 2 weken krachttraining maar ben nog een newbie dus vandaar dat ik hier op dit forum ben beland.

soort van stats:
    ik ben ongeveer 1,75 meter en weeg ongeveer 64 kilo en heb een BMI van ongeveer 15%
    mijn doel is gespierder worden zonder dat mijn vp hoger word dus cleanbulken
    ik heb niet echt een trainingsschema en ook geen voedings schema wel doe ik bijna elke keer dat ik ga fitnessen (zon 3-5 keer per week) meestal dezelfde oefeningen ik let sinds kort ook op mijn voeding alleen heb ik niet echt een schema met berekeningen (daarvoor wil ik ook vragen me een beetje te begeleiden, ik heb wel de stickys gelezen)

workout:
    -ik begin vaak met 20-30 min hardlopen
    -dan doe ik 3x20 een been oefening waarbij je van een zittende houding je knieen moet strekken(met ongeveer 25-30kg erop)
    -voor de rest doe ik 3x15 een buikspieroefening waarbij je voorover moet buigen bij een zittende houding
    -3x15 buikspieroefening rechterkant
    -3x15 buikspieroefening linkerkant
    -3x15 biceps
    -3x10 pull down met palmen naar elkaar toe

ik doe ook andere oefeningen voor rug en schouder waar ik nu even de namen niet van weet. zoals je een beetje kan zien ''doe ik maar wat'' dus daar zou ik om te beginnen hulp bij willen hebben

is een lange introductie geworden maar toch bedankt voor het lezen alle kritiek etc. is welkom

Heey welkom!

Je zou in de trainingsschema sectie kunnen kijken voor een leuk beginners schema, staat er ook een 1 de stickies. Als je niet weet wat een oefening is kan je hem googlen en dan gewoon via afbeeldingen kijken wat het inhoud. Ook is rippetoe erg goed voor beginners, heb er zelf geen ervaring mee maar ken wel mensen die het echt geweldig vonden, is heel veel over te vinden op google ook

Comment

Idd wat hier boven wordt gezegd. Welkom en veel succes.

Comment

Welkom.
        keep the focus going!

Comment

bedankt allemaal ik heb zojuist de fullbody workout even gedownload ik google nu even alle oefeningen hoe ze moeten etc. maar hoeveel weken/maanden zou ik dit moeten volhouden

Comment

Een winnend team hoef je niet te veranderen. Dus zolang jij het nog leuk vind om te doen en je boekt er nog goede vooruitgang mee zou ik hem aanhouden. Je zou wel na een maandje ofzo misschien wat kunnen wisselen maar dat moet je zelf even bekijken.

Klinkt vrij ingewikkeld maar na een maandje hier weet je al redelijk wat, en anders is iedereen hier er nog!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X