Hoi, ik ben John. 55 jaar intussen en na mijn volley/voetbal verleden al geruime tijd mijn vorm en conditie zo'n beetje op peil aan het houden. Ben fysiotherapeut in Belgiƫ, nederlands maar ondertussen alweer 15 jaar in Bel.Limburg wonend en werkend. Origine Sportleraar, maar het behandelen van mensen geeft toch de voorkeur. Mijn nickname geeft al zo'n beetje aan. Ben sinds een week Insanity training aan het doen, want elk jaar kwam er wel steeds iets bij maar ging niets meer af. Toen ik stopte met op mijn nivo (top) sport te beoefenen woog ik 78 kg bij een lengte van 1.84m. Nu 20 jaar later is de kaap de 90kg overschreden. Ik voelde me nog goed met normale interval cardio/fitness training 3 tot 4 p/week. Maar met deze Insane training merkte ik mijn teveel aan gewicht heel duidelijk. Maar ik zet door.
Ik kwam eigenlijk op dit forum terecht doordat ik reviews zocht ivm Insanity. Het is leuk om hier ook andere ervaringen/trainingen te lezen en indien het op prijs gesteld wordt ook advies te geven. Alle kleine beetjes helpen nietwaar.
Ok, keep pushing en tot ziens
Ik kwam eigenlijk op dit forum terecht doordat ik reviews zocht ivm Insanity. Het is leuk om hier ook andere ervaringen/trainingen te lezen en indien het op prijs gesteld wordt ook advies te geven. Alle kleine beetjes helpen nietwaar.
Ok, keep pushing en tot ziens
Comment