nieuw

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw

hallo,

Ben nieuw hier
    naam Guillaume martens
    leeftijd 18
    ik hoop dat ik hier veel kan bij leren van jullie
    ik versta wel nog niet zoveel van het forum,beetje ingewikkeld
    dus schrijf ik hier maar wat ik kwijt wil
    Ben nu 1jaar bezig met fitnes kracht training 4maal per week
    ben 1m81 en weeg maar 64kg en kom zeer zeer traag bij aan spieren (massa) en kom totaal niet bij aan vet ik mag eten wat ik wil ik verdik niet nu ik ben het zo stilletjes aan beu en zou willen anabolen nemen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met welke de beste zouden zijn voor mij?

MVG: Guillaume

welkom

wat eet je nu op een dag?
    want ik kan met niet voorstellen dat je met 1m81 en 64kg echt veel eet

Comment

He man, eet je op 2800 kcal per dag? Werkt dit niet? op naar 3000 kcal, werkt dit niet? Op naar 3200 kcal, werkt dit niet? Op naar 3400kcal, alsmaar meer verhogen.

En blijven volhouden

Comment

danku om te antwoorden,
        Ik eet echt goed als een normaal persoon hoor ik weet het niet hoe het komt dat ik niet bijkom ik ben gewoon zo, dus daarom zou ik graag anabolen nemen heb de komende maanden al veel info gezocht daar over ik weet wat mij te wachten staat als ik er zou aan beginnen dus het is geen impulsieve beslissing zouden jullie mij kunnen zeggen welke soort en hoeveel ik moet nemen?

Comment

Originally posted by spirit1 View Post
          danku om te antwoorden,
          Ik eet echt goed als een normaal persoon hoor ik weet het niet hoe het komt dat ik niet bijkom ik ben gewoon zo, dus daarom zou ik graag anabolen nemen heb de komende maanden al veel info gezocht daar over ik weet wat mij te wachten staat als ik er zou aan beginnen dus het is geen impulsieve beslissing zouden jullie mij kunnen zeggen welke soort en hoeveel ik moet nemen?
          Je weet helemaal niet waar je het over hebt volgens mij. Post je voedingsschema eens hier
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Anabolen zullen waarschijnlijk niet super veel doen want je voeding is nog steeds niet goed. Voor een jaar lang trainen heb je niet veel gains gemaakt gok ik? Dus sowieso nog wachten met de anabolen en je voedingsschema even plaatsen?
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

ik heb niet echt een voedingschema,
              ontbijt:2tassen melk/fruit en muesli
              middag/meestal 2broodjes(groot) met ham en kaas
              avond/wat de pot schaft

Comment

Kan iemand ip checken of dit kontridder is

Comment

wat??

Comment

kontridder?? wat kontridder? ben niet mee hoor over wat je het hebt,
                    wat doe ik verkeert?

Comment

je eet bijna niets. heel veel meer gaan eten dan kom je wel aan.
                      want met zulke voeding is het logisch dat je maar 64kg weegt.

je kan wel anabolen gaan gebruiken maar dat zal niet helpen als je je voeding niet veranderd

Comment

Niets, laat hem maar hij heeft iets met konten.

OT, welkom
                        Als je tot nu niet aan kan komen komt dat omdat je niet genoeg eet.
                        Anabolen gaat daar niks aan veranderen ,spieren groeien alleen als ze genoeg voedingsstoffen krijgen.
                        “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Ik dacht dat je ons voor de gek hield. Zo weinig eten en dan aan de anabolen denken. Serieus..

Comment

Geen kontridder wel een slotje, lees de regels even en als je daarna nog een soortgelijke overtreding maakt is het afgelopen.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...