hallo sportfreaks ik ben eric ben 34 train nu zo'n kleine 4 jaar ( ja ik weet het een beetje laat begonnen ) maar ik heb een beetje raad nodig ik ben 1.90 lang weeg 92 kg en heb een vet persentage van 16.2 , ik heb afgelopen oktober een licht kuurtje gedaan m'n eerste en dat ging vrij goed heb er toen 7 kg aan over gehouden, maar was wel in vet percentage toe genomen ,maar nu ik ga binnen kort er weer 1 doen en wil er het maximale eruit halen, aan m'n training lig het niet die is goed gevarieerd , maar ik wil massa winnen en m'n vet percentage om laag brengen ik ben al met cardio gegonnen ik zou graag van jullie wil weten een goed voedings schema daarvoor wie kan mij helpen !!!! ik hoop dat wat goede tips van jullie krijg thnx!!! groetjes
Voedings schema
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kijk eerst idd even hoe een schema er ongeveer uit ziet en vul dan in wat je zelf op dit moment eet
reken gelijk uit hoeveel je perdag ongeveer nodig hebt
post dit geheel en je zit zeker goed om op en aanmerkingen te krijgen
Who's the Chef
Comment
-
hee mensen ben aan het puzelen gegaan met wat hulp ben ik zo ver gekomen
maaltijd 1 50 gram brinta + eiwitshake +banaan multievitamine
maaltijd 2 : 4 snede donkerbrood + blik tonijn + 50 gram ontbijtkoek + appel
maaltijd 3 : rijst met groente (rijst 50 gram ongekookt) half blik tonijn +eiwit shake+ banaan
maaltijd 4 :rijst 50 gram kipfilet groente + 200 gram kwark 2 schijven ananas
maaltijd 5 : ontbijtkoek 50 gram +eiwitshake + banaan
deze maaltijd is vlak voor de training
maaltijd 6 : aardappels 200 gram + bloemkool + tataar 160 gram ( deze maaltijd varieerd maar de waarde blijft het zelfde )
maaltijd 7 : eiwit shake
deze is net voor het slapen gaan
kom ik uit op 220 gram eiwit 515 koolhydraten. 2875 kcal. en 15 gram vet op een dag ik ben er vandaag mee begonnen en ik moet zeggen dat het tegen valt het is best veel eten voor mij want ik ben niet zo hele grote eter maar ik hoor wel van jullie de op en aan merkingen groetjes
Comment
-
Vind het er niet slecht uit zien, de tijden staan er nog niet bij. Ik denk dat dat wel goed zit omdat je 7 maaltijden eet. In je vetten zit je wat laag voeg iets van vette vis of noten toe.
Vlak voor het slapen gaan zou ik kwark nemen dit zijn caseine eiwitten, en worden trager opgenomen dan de shake.
Ik zou wel zilvervliesrijst nemen in plaats van gewone rijst, staat lager in de GI index.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
wat is je doel nu, vet verliezen of massa winnen.
als je vet wil verliezen zit je denk ik iets te hoog met je ckal, maar je kan natuurlijk eerst kijken wat dit doet en anders kan je alsnog omlaag.
idd vetten zijn te laag.
als je niet zo'n grote eter ben, moet je het langzaam opvoeren om meer te eten, eerst om het uur een beetje eten en dan opbouwen naar om de 2 uur een normale maaltijd.
anders gaat het je straks tegenstaan om zoveel te eten.
je moet er eerst aan wennen.
tenminste ik neem aan dat dit je eerste voedingsschema is?!
je traint 4 jaar lees ik en heb al een kuurtje gedaan, hoe heb je hiervoor gegeten dan?
groetjes corinaSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment