Voedings schema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met dit schema maar 2800 kcal??

sh*t lijkt of het veeel meer is hoor
    ik zou als ik jou was iid net wat corina zegd het langzaam aan opvoeren niet in 1 keer zoveel maar peer weet 300 - 500 kcal der bij
    Who's the Chef

Comment

hallo sportfreaks thnx voor jullie response ja wat ik wil dat ik wil wel wat groeien natuurlijk en met me eerste kuur heb ik gewoon te veel pasta's gegeten ik ben toen 15 kg zwaarder geworden maar ben toen ook in vet toe genomen en dat wil ik nu voor komen ik ben bijna 35 jaar en alles wat er bij komt gaat er heel moeilijk af qwa vet zoals ik al vertelde heb ik er toen 7 kg aan over gehouden ik wil wel wat groeien maar ik wil ook een stuk droger worden ik weet het gaat moeilijk samen maar het dieet die ikheb gemaakt is wel fariabel qwa eten maar de waarde blijft het zelfde , dus ik eet verschillende soorten vis ook bv gerookte makreel om toch goede vetten naar binnen te krijgen ik hoop dat het allemaal gaat lukken bedankt in iedergeval voor jullie hulp ik laat het wel weten hoe het gaat doei doei

Comment

voedings schema

hallo ik heb een vraag miss dat julie me kunnen helpen.
        ik ben 15 jaar bijna 16 en ik doe nu op de maandag woensdag en vrijdag thaiboksen.
        maar ik wil nog op de dinsdag donderdag en zondag gaan fitnissen.
        ik wil door het fitnissen een nog beteren conditie krijgen.
        en ik wil natuurlijk een mooie spiermassa krijgen.
        maar een goed voedings schema zal hierbij goed werken.
        maar ik zou niet weten wat een goed schema is aan julie de vraag dus weten julie miss een goed schema voor een jongen van mijn leeftijd.
        ik weeg 65 kilo en ben ongeveer 1,77.

greets berry

Comment

Jammer van de bump en de regels.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X