Michel03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Michel03

Hallo fitness-fanaten!

Mijn naam is Michel, ik ben 28 jaar, 183 cm. lang en ik heb al een aantal jaren ervaring in de sportschool.
    Momenteel weeg ik 87,7 Kilo, en heb een verpercentage van 20,9 %

Ik heb steeds +/- 1 jaar getraind en dan weer een aantal maanden niet. (motivatie was er niet)
    ook deed ik eigenlijk maar wat in de sportschool. Om over m'n voeding nog maar te zwijgen..

A.s. week ga ik weer beginnen met trainen maar nu door er serieus aandacht aan te besteden. Dus trainings- en voedingsschema's op orde.

Ik ben de afgelopen maanden ook flink wat aangekomen dus daar moet ook een stop op komen voor het uit de hand gaat lopen.
    Ik wil nu langzaam beginnen met trainen zodat mijn lichaam weer een beetje kan wennen voor ik er volle bak tegenaan ga.

Ik heb al aardig wat sticky's gelezen op het forum en een begin kunnen maken aan een voedingsschema. Dit is iets wat niet makkelijk ik (had ik ook niet verwacht) maar ik wil graag advies van jullie. dus ik zal wat ik tot nu toe heb in een ander topic posten.
    Ik hoop dat ik deze week een aardig eind kan komen met mijn voedingsschema zodat ik daarna kan beginnen aan een trainingsschema.

Bedankt voor het lezen van m'n voorstel topic! en tot snel!

Welkom!

De wil is er in ieder geval en dat is een belangrijk begin.

Succes!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X