Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Mijn naam is bas en ik train nu een jaar.
    Ik woog eerst 140 kilo en weeg nu 85 kilo.

Lengte 1,96

Mijn doel is om mijn buik helemaal weg te trainen en wat spieren te kweken, en het lukt aardig.
    Alleen de laatste paar kilos zijn erg moeilijk weg te trainen. ik ben dus opzoek naar mensen die mij kunnen helpen of tips voor mij hebben.

Met vriendelijke groet, een gemotiveerd lid.
    ik zal een schema posten met wat ik doe en wat ik eet en welke supplementen ik gebruik.

Welkom :-)

Comment

welkom
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Welkom basta! 55 kg kwijt op een jaar... Sterk! Heb je 'before and after' foto's?

Comment

Welkom Bas!
          Da,s een heel mooi resultaat,wat voor dieet heb je gevolgd?
          55 kg in een jaar is echt extreem veel,toch niet jezelf uitgehongerd?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nee ik heb me zelf niet echt uitgehongerd, ik ben gewoon minder gaan eten. ben er dus nu achter gekomen dat ik veel te weinig eet, daarom ook niet zo veel kracht/massa op kunnen bouwen.

Maar daar gaat nu verandering in komen, ik ben bezig met een schema voor massa.

Ik ga van 1500/1700 kcal naar 2200 call en dat ga ik rustig opbouwen naar meer.

Comment

Originally posted by basta View Post
              Nee ik heb me zelf niet echt uitgehongerd, ik ben gewoon minder gaan eten. ben er dus nu achter gekomen dat ik veel te weinig eet, daarom ook niet zo veel kracht/massa op kunnen bouwen.

Maar daar gaat nu verandering in komen, ik ben bezig met een schema voor massa.

Ik ga van 1500/1700 kcal naar 2200 call en dat ga ik rustig opbouwen naar meer.
              Mooi zo.

1500 kcal is wel extreem weinig maar als je dat nu rustig opbouwt,komt dat helemaal goed.
              Nogmaals,knappe prestatie man!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X