even voorstellen: ZeeuwsMeisje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen: ZeeuwsMeisje

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 35. In het verleden heb ik veel aan krachtsport gedaan en sinds een paar weken heb ik het weer opgepakt.
    Ik wil graag spiermassa opbouwen en daarbij afvallen (cm's). Ik ben 1.72 cm lang en weeg nu 72 kg.

Ik lees op verschillende fora mee, maar aangezien ik wat vragen heb, heb ik mij ingeschreven.

Welkom, brand maar los met die vragen.
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Welkom!
      Maar voor je losbrandt:als je de stickies leest,staan waarschijnlijk al heel veel antwoorden op je vragen!
      Succes!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Welkom!
        Maar voor je losbrandt:als je de stickies leest,staan waarschijnlijk al heel veel antwoorden op je vragen!
        Succes!
        ja, daar heb je zeker gelijk in! Ik heb mij al helemaal suf gelezen en soms is het gewoon teveel info. Dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar gaat helemaal goed komen!!

Comment

Dat is ook zo maar je moet gewoon ergens beginnen.
          Als je bv eerst een voedingsschema maakt(staat kant en klaar bij de stickies) en post,kan je het hier laten beoordelen en eventueel laten aanpassen.
          Dit geldt ook voor een trainingsschema.
          Maar aangezien je in het verleden al aan krachtsport gedaan hebt,weet je de basis wellicht al.

Stap voor stap zeeuwse babbelaar.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
            Dat is ook zo maar je moet gewoon ergens beginnen.
            Als je bv eerst een voedingsschema maakt(staat kant en klaar bij de stickies) en post,kan je het hier laten beoordelen en eventueel laten aanpassen.
            Dit geldt ook voor een trainingsschema.
            Maar aangezien je in het verleden al aan krachtsport gedaan hebt,weet je de basis wellicht al.

Stap voor stap zeeuwse babbelaar.
            Ik zal inderdaad mijn beide schema's (voeding en training) eens posten!

Thanks Dustin!!

Comment

Rustig lezen en laten doordringen... ik lees ook soms te snel waardoor ik 50% al ben vergeten aan het einde van de alinea...
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by ZeeuwsMeisje View Post
                Ik zal inderdaad mijn beide schema's (voeding en training) eens posten!

Thanks Dustin!!
                +1...

Maar uiterlijk van Tom!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

welkom! grs suus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...