Beginner stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Overigens zal ik wel gaan deadliften, squaten. Zeker als daar veel gevorderde te vinden zijn. Deze kunnen je helpen met je techniek en je een berg aan informatie geven die je mee kan nemen.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Uvero View Post
      Een heel ruwe gok zou 19-22 vet% zijn maar moet nog even kijken hoe ik zo precies mogelijk dat kan berekenen.
      Heb al enkele BBers horen klagen over teveel beginners die de zaal vullen en dan praten ze wel vrij slecht over beginners zoals ik maar heb inderdaad al een paar heel vriendelijke mensen tegengekomen in de zaal!

Moet ook kijken of Brinta en Kwark hier te vinden is. Ben al paar uurtjes aan 't rondkijken en informatie zoeken en het is wel veel info wat ik tegelijk binnenkrijg, komt goed!

Super trouwens wat een animo er is op dit forum ook naar beginners toe, vind je niet veel!
      Bij de stickies voeding,staat ook een voedingsbehoefte calculator.
      Let.wel,dit is puur een indicatie om.te beginnen.
      Tevens kan.je even bij Google kijken en adhv een nek/ taille meting je vetpercentage uitrekenen.

Wat Gus al opmerkte,is dat je behoefte inderdaad te hoog is ingecalculeerd.
      Ik denk eerder 2400/2500 kcal per dag.

Waar woon je dat je moet kijken of er kwark en brinta is?
      Last edited by rain; 11-09-2013, 16:13.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik woon in Limburg, België.
        "What you are speaks so loud that I can't even hear what you're saying."

Comment

Ohhh,vandaar .

Kwark = platte kaas in Belgie en Brinta=granenontbijt.
          Brinta is een merknaam maar je kan ook havermout nemen hoor.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ontbijtgranen hebben zo overal wel dus moet te doen zijn, heb nog veel te sleutelen aan mijn voedingsschema!
            Thx!

Comment

Hey Uvero,

Allereerst welkom, en veel succes met je doelen te behalen.
              Ik zal in jouw positie beginnen met het 5x5 schema of het schema van Fallstyr. (hier als sticky te vinden)
              Wel moet je rekening houden met een goede vorm, dit kan soms wat lastiger zijn bij squats/deadlifts/bench dan bij andere oefeningen.

Goed eten is natuurlijk een must, zoals velen al zeggen.
              Daarnaast moet je niet vergeten dat het niet allemaal ''in een maand'' gaat, gewoon doorbijten dus!
              Consistency is key!

Succes!
              1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
              Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Thx chrizzlybeer!
                Ik ben ook niet van plan om dit 1 maand te doen, als ik iets doe, ga ik er ook voor!
                Ben nu een klein weekje bezig maar nog steeds geen passend trainingsschema gevonden (ook niet echt gezocht). Ben vooral met mijn eetschema bezig geweest, hopelijk heb ik een redelijk eet- en trainingsschema dit weekend zodat ik maandag fatsoenlijk kan beginnen en vanaf dan telkens bijsleutelen aan de schema's, dit ga ik allemaal posten wanneer ik log start met wat foto's van lichaam ATM.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X