Overigens zal ik wel gaan deadliften, squaten. Zeker als daar veel gevorderde te vinden zijn. Deze kunnen je helpen met je techniek en je een berg aan informatie geven die je mee kan nemen.
Beginner stelt zich voor
Collapse
X
-
Originally posted by Uvero View PostEen heel ruwe gok zou 19-22 vet% zijn maar moet nog even kijken hoe ik zo precies mogelijk dat kan berekenen.
Heb al enkele BBers horen klagen over teveel beginners die de zaal vullen en dan praten ze wel vrij slecht over beginners zoals ik maar heb inderdaad al een paar heel vriendelijke mensen tegengekomen in de zaal!
Moet ook kijken of Brinta en Kwark hier te vinden is. Ben al paar uurtjes aan 't rondkijken en informatie zoeken en het is wel veel info wat ik tegelijk binnenkrijg, komt goed!
Super trouwens wat een animo er is op dit forum ook naar beginners toe, vind je niet veel!
Let.wel,dit is puur een indicatie om.te beginnen.
Tevens kan.je even bij Google kijken en adhv een nek/ taille meting je vetpercentage uitrekenen.
Wat Gus al opmerkte,is dat je behoefte inderdaad te hoog is ingecalculeerd.
Ik denk eerder 2400/2500 kcal per dag.
Waar woon je dat je moet kijken of er kwark en brinta is?Last edited by rain; 11-09-2013, 16:13.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hey Uvero,
Allereerst welkom, en veel succes met je doelen te behalen.
Ik zal in jouw positie beginnen met het 5x5 schema of het schema van Fallstyr. (hier als sticky te vinden)
Wel moet je rekening houden met een goede vorm, dit kan soms wat lastiger zijn bij squats/deadlifts/bench dan bij andere oefeningen.
Goed eten is natuurlijk een must, zoals velen al zeggen.
Daarnaast moet je niet vergeten dat het niet allemaal ''in een maand'' gaat, gewoon doorbijten dus!
Consistency is key!
Succes!1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Thx chrizzlybeer!
Ik ben ook niet van plan om dit 1 maand te doen, als ik iets doe, ga ik er ook voor!
Ben nu een klein weekje bezig maar nog steeds geen passend trainingsschema gevonden (ook niet echt gezocht). Ben vooral met mijn eetschema bezig geweest, hopelijk heb ik een redelijk eet- en trainingsschema dit weekend zodat ik maandag fatsoenlijk kan beginnen en vanaf dan telkens bijsleutelen aan de schema's, dit ga ik allemaal posten wanneer ik log start met wat foto's van lichaam ATM."What you are speaks so loud that I can't even hear what you're saying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment