Nieuw!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw!

Goedenmiddag mensen

Ik ben Laurens Ik ben 22 jaren jong en I love fitness
    Ik beoefen al sinds ik weet dat ik leef verschillende sporten.
    hockey, baseball, zwemmen tennis en hardlopen!
    afgelopen 4 jaar heb ik mezelf voorgenomen om van mijn ecto body maar een iets te maken.

door wat nare gebeurtenissen in mijn jeugd ben ik op mijn 17e in een depressie geraakt waardoor ik de zin van het leven en sport totaal verloor. ik viel enorm af met mijn 1.86 lang woog ik op mijn lichtst nog maar 57 kilo.

ik besloot dat er verandering in moest komen en dat ik zelf de touwtjes in handen heb in dit leven!
    ik heb inmiddels mijn depressie doorbroken. daarnaast ben ik verslaaft geraakt aan verschillende soorten drugs om de moeite van het leven die ik ervoer te onderdrukken. ook dit heb ik doorbroken en het heeft me een sterke persoonlijkheid gegeven. dit alles heeft 4 jaar geduurd.

nu ben ik inmiddels al een hele tijd terug met beide voeten stevig in de maatschappij. ik heb mijn leven weer opgepakt en ben weer begonnen met fitness. de liefde van mijn leven. Hetgeen wat mij altijd hielp in tijden van depressie!

Ik ben gaan lezen over voeding en kwam er al snel achter dat ik veel te weinig at.
    ik ben mn maaltijden gaan splitten in 6 keer op een dag. en kwam al snel kilo's aan!

van de 57 kilo die ik woog was ik al snel omhoog geschoten naar een leuke 75 kilo!!!
    ik kreeg de smaak te pakken. natuurlijk was dit ook gezond vet. want ik was een ribbenkast.
    ik ben nu bijna 2.5 jaar onderweg en heb een half jaar geleden besloten een kuurtje te gaan doen.
    dit was eigenlijk heel impulsief maar achteraf totaal geen spijt van.

dit was een test e dbol kuurtje. van 10 weken. flink aangekomen ook weer. inmiddels weeg ik 86.3 kilo schoon aan de haak en heb ik enorm wat zelfvertrouwen gewonnen.
    van dat onzekere depressieve mannetje dat ik was, teruggetrokken op zijn kamer en zich afzonderde voor iedereen. ben ik nu een heel ander persoon!

Nou wil ik weer naar school enzo werk inmiddels wel

ik denk dat dit wel even genoeg is over mij.

dus bij deze! hier ben ik!

Groet Laurens

Welkom Laurens.
    Fijn dat je terug bent op n andere wereld dan waar je was kerel.
    Hou vast en ga zo door.

Comment

Welkom Laurens!

Heavy shit,maar gelukkig gaat het nu goed.
      Sporten is een super goede therapie en in ieder geval een gezonde 'verslaving',al denkt niet iedereen daar zo over.

Succes verder!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

thanks man. ja zeker gezonde verslaving haha. ach de meeste gaan elk weekend verrot in de club. ik doe dat liever in de gym haha

bedankt!

Comment

Netjes! Goed dat je zo serieus bent gaan doen met hetgeen dat je leuk vindt!

Comment

Welkom!
            Veel succes en het gaat je goed!
            1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
            Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Ben je trouwens niet bang dat je met aas te ver doorschiet ivm je eerdere verslavingen?
              Of kan je dat wel in de hand houden omdat de drugs niet met verslavingsgevoeligheid te maken had maar meer met de problemen?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja goed ik probeer inderdaad heel erg op te letten met wat ik doe en wanneer ik gebruik. Ik gebruikte toen omdat ik me heel slecht voelde. Nu is dit natuurlijk heel anders. Maar ik weet precies wanneer het gedrag verslavingsgedrag word en ik voel dat ook wel aankomen denk ik. Nou word ik nog in de gaten gehouden door een persoonlijk begeleider waar ik veel mee praat ook over dit soort zaken.

bedankt man. Iedereen trouwens voor jullie reacties. Waardeer ik

Comment

Mooi verhaal, welkom !
                  Superbia in Proelio

Comment

veel succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X