Lone wolf ik ben nieuw en stel me zelf voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lone wolf ik ben nieuw en stel me zelf voor

Hallo allemaal,

Even voorstellen ik ben een man van 29 jaar 1.86 85 k...verder ken ik geen stats van me zelf vet etc...
    Ik heb een psychische stoornis, waardoor ik niet te lang mensen om mij heen kan hebben.
    Niet kan werken of een opleiding kan afmaken.
    Geen drukke plaatsen zoals een trein tram bus supermarkt spitsuur ja je begrijpt me al denk ik.
    Dit zou wel kunnen met medicijnen maar daar ben ik op tegen, omdat ik dan een zombie wordt.
    En niet meer weet wat er gebeurt om me heen.
    Ik ben al sinds mij 15 e onder behandeling geweest maar ze kunnen me niet helpen zonder medicijnen.
    Ik heb er nu mee leren leven, ik ben elke dag thuis sinds mij 20 ste en doe eigenlijk niks.
    Ik doe aan pokeren en verdien daar me geld mee de laatste 10 jaar.
    Ik heb gelukkig een leuke vriendin ze studeert en steunt mij met alles.
    je zal nooit aan mij zien dat ik een stoornis heb of what ever..
    Onlangs besloten om aan krachttraining te gaan doe.ben eens wat gaan googelen en zo dus ook op deze site terechtgekomen.
    Ik hoop hier meer informatie te vinden om zo goede training samen te stellen.
    Mijn leven ziet er zo uit.
    Ik sta op ik ontbijt laat me honden uit en ga weer slapen en dat doe ik 3 keer per dag al de laatste 10 jaar.
    Ik kijk ook natuurlijk veel tv en ben ook op internet.
    En ik wacht elke week tot ik mij vriendin zie met haar kan ik wel naar buiten gaan niet echt heel lang maar het lukt me wel.
    Voor veel mensen is dit heel gestoord maar ik kan niet anders.
    Ik heb alle tijd van de wereld en wil graag thuis trainen omdat een sportschool mij niet gaat lukken.
    Ik train nu thuis opdrukken buikspieren me armen met gewichten, ik doe dat elke dag om de 5uurtjes de hele dag door dus slapen trainen ...slapen trainen heel de dag door.
    Ik rust ook uit om de 2 dagen doe ik 1 hele dag helemaal niks ik loop dan heel vroeg in de ochtend met me hondje en in de avond en nacht.
    Ik slaap namelijk heel veel en als ik wakker wordt de laatste 2 maanden moet ik meteen iets doen.
    Me lichaam wilt gewoon trainen en ik begrijp dat het niet goed is want je moet 48 uur of zo rusten.
    Dus blijkbaar ben ik verkeerd bezig ,wel zie ik resultaat maar dat komt omdat ik pas ben begonnen.
    Ik heb die stickys gelezen maar dat is te veel informatie voor mij, als er iemand mij kan helpen?Ik heb echt alles gelezen maar dat is zoveel informatie voor mij dat ik niet meer weet waarmee ik moet beginnen en ik train ook thuis daar kan ik nergens wat over vinden.
    Een goed voedingsschema maken zodat ik met een goede basis start.
    Ik heb alle tijd van de wereld en ben echt gemotiveerd ik heb niks ander te doen de komende 6 jaar.
    Ik ben ook bereid om die apparaten in huis te halen om in de toekomst zwaar te gaan trainen.
    zoals ik al heb aangegeven ik kan niet in een sportschool gaan wat ik erg jammer vind.
    Ik hoop hier meer informatie te krijgen om zo goede training samen te stellen...
    Voornaamste doel is gewoon een gezonde levensstijl en gespierd te worden ik heb toch alle tijd van de wereld en ik verveel me en als ik train voel ik me zo lekker dat ik wel zin krijg om naar buiten te gaan de laatste tijd.Misschien dat trainen mijn redding is.
    ik sta open voor opmerkingen/ adviezen..

woww big story man.

Top dat je een nieuwe uitlaatklep erbij hebt gevonden!

Ik denk dat krachttraining je enorm kan helpen bij lichamelijk en geestelijke balans in je leven man.

Ik zou gewoon lekker thuis beginnen. en misschien stapje voor stapje uitbreiden naar de gym. Met dat je eenmaal verslaafd aan het trainen bent is het natuurlijk wel enorm verleidelijk om een goede rustige gym te zoeken waar je rustig zou kunnen opbouwen. misschien beginnen met 1 dagje in de week na een tijdje 2 dagjes ofzo. Het gaat maar om een uurtje per keer.. je doet is wat je enorm leuk vindt en je werkt aan je beperkingen. Lijkt mij een perfecte combi. En daarnaast leer je zo via je lijf stress te lozen.

Succes!
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Veel sportscholen zijn al om 7 uur in de ochtend open. Tussen 7 en 8 lopen daar echt minder dan 5 mensen rond. En met zoveel apparaten, gewichten en cardio machines heb je praktisch het gevoel dat "het rijk" voor jou alleen is. Je zou eens kunnen kijken of dat je wel lukt.

welkom overigens
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Welkom op dit forum

Wat dynobet hier ook al zegt. Veel sportscholen zijn op bepaalde momenten echt een spookstad. Misschien dat je eens bij een sportschool in de buurt kan informeren qua drukke tijden. Ik denk ook dat je te veel slaapt. Heeft dat met je aandoening te maken dat je zoveel slaapt? Of gewoon uit verveling?
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom!

Zoals velen al zeggen: Rustige momenten of sportschool kiezen die 24/7 open is
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

hey, bedankt voor je reactie, Om 07.00 uur zou echt perfect zijn dat wist ik niet.Ik ga dan uitzoeken welke sportschool in de buurt vroeg open is. ik ben elke dag al om een uur of 5 wakker dat zou goed uitkomen.Nogmaals bedankt

Comment

Hey , bedankt voor je reactie ik ga zeker informeren jullie hebben allemaal zo een geweldig lichaam.Al mijn tijd wat ik niks aan het doen ben kan ik net zo goed gaan trainen en ik krijg er zo een energie van.Slapen is puur uit verveling..maar zolang ik me spieren laat uitrusten is dat toch goed? elke keer als ik wakker wordt voel ik alles branden maar zodra ik ga beginnen met opdrukken of me armen trainen dan gaat alle pijn weg.Ik krijg de laatste weken ook echt veel trek in eten net als nu ik heb net al goed gegeten maar me maag knort gewoon weer heel raar. en me lichaam wilt nu gewoon echt trainen heel vaag vind ik het begrijp ook niet dat ik moe wordt maar dat zal vast wel komen doordat ik veel slaap me lichaam rust wel goed uit denk ik ik ben ook maar nieuw met dit alles maar vind de spierpijn en trainen echt heerlijk wowNog bedankt voor je reactie.. Groetjes

Comment

Hey bedankt voor je reactie ik ga zeker kijken waar ik terecht kan.Bedankt man

Comment

Originally posted by dieseltje View Post
                  Hey , bedankt voor je reactie ik ga zeker informeren jullie hebben allemaal zo een geweldig lichaam.Al mijn tijd wat ik niks aan het doen ben kan ik net zo goed gaan trainen en ik krijg er zo een energie van.Slapen is puur uit verveling..maar zolang ik me spieren laat uitrusten is dat toch goed? elke keer als ik wakker wordt voel ik alles branden maar zodra ik ga beginnen met opdrukken of me armen trainen dan gaat alle pijn weg.Ik krijg de laatste weken ook echt veel trek in eten net als nu ik heb net al goed gegeten maar me maag knort gewoon weer heel raar. en me lichaam wilt nu gewoon echt trainen heel vaag vind ik het begrijp ook niet dat ik moe wordt maar dat zal vast wel komen doordat ik veel slaap me lichaam rust wel goed uit denk ik ik ben ook maar nieuw met dit alles maar vind de spierpijn en trainen echt heerlijk wowNog bedankt voor je reactie.. Groetjes
                  Te veel trainen is niet goed. Je spieren hebben ook rust nodig. Je zegt ook dat je veel honger hebt en dat is normaal. Een gespierd lichaam bouwen ligt voor zeker 80% aan je voeding. Trainen zelf is belangrijk maar er gaat niks boven voedsel. Een spier wordt niet groter als het geen voedsel krijgt, hetzelfde als een auto die niet rijdt als er geen benzine in zit.
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wat een verhaal, vervelend dat je hier last van hebt. Lijkt me erg lastig om niet naar buiten te kunnen.

Ik zou proberen om een structuur in je dagelijkse bezigheden te krijgen. Maak anders een dagschema om je bezig te houden zodat je niet zo vaak gaat slapen. Dit is handig voor jou als persoon maar ook voor je training is een goed ritme en structuur belangrijk. Train nooit dezelfde spiergroep achter elkaar, train een andere groep of pak een rustdag.

Sportscholen zijn op bepaalde tijden natuurlijk erg rustig, ik weet niet precies hoe het werkt met deze psychische stoornis maar als je in een grote stad woont kom je weer veel mensen onderweg tegen.. Dus kijk even wat voor jou het beste voelt.

Heel veel succes, voor hulp kan je altijd vragen of een bericht sturen.
                    Superbia in Proelio

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Te veel trainen is niet goed. Je spieren hebben ook rust nodig. Je zegt ook dat je veel honger hebt en dat is normaal. Een gespierd lichaam bouwen ligt voor zeker 80% aan je voeding. Trainen zelf is belangrijk maar er gaat niks boven voedsel. Een spier wordt niet groter als het geen voedsel krijgt, hetzelfde als een auto die niet rijdt als er geen benzine in zit.
                      Diesel zou toepasselijker zijn in dit verhaal
                      Voeding en training gaan hand in hand trouwens, niks procentueels over te zeggen imo, als het één niet in orde is heb je aan het ander niks al doe je dat andere aspect helemaal perfect
                      Succes het is te hopen dat je een leuke rustige gym vindt waar je lekker je gang kan gaan.
                      Wat ik me afvraag, als het wel druk is maar voornamelijk bekenden (denk aan verjaardag bv?) ervaar je dan hetzelfde? Just curious.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X