Laat hem nou maar. Verspilde moeite.
Hey allemaal
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by DonewithEcto View PostCiteer mij eens waar ik expliciet vraag om advies.
In je post staat dit inderdaad:
Ik ben hier eigenlijk om onderzoek te doen, het is pas mijn hoofd gepasseerd en zal niet binnen 4 weken een kuur beginnen. Ik zal er iig goed over nadenken, onderzoek doen, pro's en cons afwegen, overleg met huisarts/dokters/professionals/amateurs, zien wat andere mensen ervaren, hun verhalen, verhalen over spijt, of juist aanmoedigende verhalen, noem het maar op.
Je vraagt inderdaad niet om advies, je vraagt ook niet om informatie, puur een mededeling, ter informatie.
Beter had niemand op je verhaal gereageerd, want dat wilde je ook niet. Ik zal verder mijn mond houden.
Comment
-
Originally posted by Domensino View PostJuist..
In je post staat dit inderdaad:
Ik ben hier eigenlijk om onderzoek te doen, het is pas mijn hoofd gepasseerd en zal niet binnen 4 weken een kuur beginnen. Ik zal er iig goed over nadenken, onderzoek doen, pro's en cons afwegen, overleg met huisarts/dokters/professionals/amateurs, zien wat andere mensen ervaren, hun verhalen, verhalen over spijt, of juist aanmoedigende verhalen, noem het maar op.
Je vraagt inderdaad niet om advies, je vraagt ook niet om informatie, puur een mededeling, ter informatie.
Beter had niemand op je verhaal gereageerd, want dat wilde je ook niet. Ik zal verder mijn mond houden.
Comment
-
waar woon je? (ik woon ook in limburg)
mijn tip voor jou: niet nadenken over kuren, ga nu maar eerst eens lekker tijd steken in je training en voeding.
als je geen tijd hebt om te trainen dan zal het niets worden, met roids of zonder roids.. als newbee groei je als kool wanneer je degelijk eet, wellicht net zo hard als in een kuur De eerste paar trainingsmaanden hebben mij flinke striemen opgeleverd, die ik later gelukkig niet meer in ernstige mate heb bijgekregen.
misschien woon je wel in de buurt, wat mij betreft train je gewoon een paar keer mee
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postwaar woon je? (ik woon ook in limburg)
mijn tip voor jou: niet nadenken over kuren, ga nu maar eerst eens lekker tijd steken in je training en voeding.
als je geen tijd hebt om te trainen dan zal het niets worden, met roids of zonder roids.. als newbee groei je als kool wanneer je degelijk eet, wellicht net zo hard als in een kuur De eerste paar trainingsmaanden hebben mij ander toch flinke striemen opgeleverd, die ik later gelukkig niet meer in ernstige mate heb bijgekregen.
misschien woon je wel in de buurt, wat mij betreft train je gewoon een paar keer mee
Hey, Bedankt voor je reactie.
Ik woon zelf in het zuiden van limburg, wie weet wel een optie voor in de toekomst ^^
Comment
-
-
Genoeg, bashen is nergens voor nodig help m liever van zijn plan af op een gestructureerde manier.
Geen getroll meer hier of ik grijp in.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
@ DWE:
Je moet het deze jongens niet kwalijk nemen, je lokt het zelf een beetje uit met je posts.
Er word zo op je gereageerd omdat jij op deze manier onze sport ook enigszins belachelijk maakt en het in een kwaad daglicht zet. Je word niet zomaar even breed als je een kuurtje neemt. Er komt veel meer bij kijken... Hier kan je zelf waarschijnlijk weinig aan doen (onwetendheid) maar je kan het je wel aantrekken. Het komt negatief over, maar eigenlijk is dit alleen maar goed bedoeld.
Ik zal de feiten even op een rijtje zetten:
- je traint niet
- je hebt geen verstand van voeding
- je bent niet gemotiveerd genoeg
- je hebt geen tijd
- je hebt een verkeerd beeld van AS
- je hebt geen kennis van AS
- je hebt geen kennis van trainen
- etc
Begin in ieder geval met trainen als je niet tevreden bent met je lichaam, no excuses! En werk de aankomende jaren aan bovenstaande punten. Je zult zien dat er nog heel veel natty te halen valt (srs).
Succes!
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post1 + 1, shut the fuck up.
Originally posted by Neproadie View Posten ik acht de kans klein dat jij het hier heel lang gaat volhouden op het forum
Het kan met name in off-topic best eens voorkomen natuurlijk maar probeer erop te letten dat je dit zoveel mogelijk vermijdt. In principe dienen posts die je op het board plaatst voor het topic en voor iedereen die het leest een bepaalde waarde te hebben.
Is je reactie puur voor één persoon bestemd kun je dat beter buiten het board om doen, via pm bijvoorbeeld.
Volgens mij ben ik niet de enigste die de regels (nog) moet lezen.
Comment
-
Originally posted by DonewithEcto View PostCiteer mij eens waar ik expliciet vraag om advies.
Hey, dat is makkelijk posts scoren he?
Het is niet nodig om mij dom te noemen, met schelden bereik je niks.
Dan kan je wel zeggen dat dat jou mening is, dat je mij dom vindt, maar als ik vind dat jij een <vul scheldwoord in> bent, wil dat nog niet zeggen dat ik dat zomaar kan gaan roepen of wel?
Hij vroeg:'mag ikdat wel denken?'waarop de scheidsrechter bevestigend antwoorden.
Zijn reactie was:'i think you're an asshole'.
Maar ik dwaal af.
Aangezien ik absoluut niet denk dat jij dom bent,zal ik het anders formuleren.
Ik vind je idee nogal dom, mag ik dat wel zeggen?Last edited by rain; 03-01-2014, 17:55.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment