Beste dames en heren,
bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben 19 jaar oud, 1,88 lang, BF% 26,5 (huidplooimeter), gewicht 124 kg , VVM 91,1 kg.
Fitness nu een paar weekjes en begin vanaf volgende week een splitschema.
Ma,di,do,vr fitness en woensdag en zaterdag voetbal, zo ziet mijn week er uit!
Ik heb veel rondgezocht op bodynet en een voedingsschema proberen op te stellen, echter kom ik er niet bepaald uit omdat ik echt super veel eiwitten moet binnen krijgen. Of, is mijn schema zo goed genoeg omdat ik toch flink moet cutten en dus ook wel meer onder mijn behoefte kan gaan zitten.
trainingsschema zal ik binnenkort even erop zetten, maar voor mij is het nu vooral belangrijk een degelijk voedingsschema te hebben aangezien dat volgens mij net zo belangrijk is als de training zelf..
Doelstelling:
-105kg wegen met zo weinig mogelijk verlies van spiermassa tijdens het cutten
- sterker worden
- Stevigere borst en armen en platte buik
Hoop dat jullie bereid zijn mij te helpen!
bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben 19 jaar oud, 1,88 lang, BF% 26,5 (huidplooimeter), gewicht 124 kg , VVM 91,1 kg.
Fitness nu een paar weekjes en begin vanaf volgende week een splitschema.
Ma,di,do,vr fitness en woensdag en zaterdag voetbal, zo ziet mijn week er uit!
Ik heb veel rondgezocht op bodynet en een voedingsschema proberen op te stellen, echter kom ik er niet bepaald uit omdat ik echt super veel eiwitten moet binnen krijgen. Of, is mijn schema zo goed genoeg omdat ik toch flink moet cutten en dus ook wel meer onder mijn behoefte kan gaan zitten.
trainingsschema zal ik binnenkort even erop zetten, maar voor mij is het nu vooral belangrijk een degelijk voedingsschema te hebben aangezien dat volgens mij net zo belangrijk is als de training zelf..
Doelstelling:
-105kg wegen met zo weinig mogelijk verlies van spiermassa tijdens het cutten
- sterker worden
- Stevigere borst en armen en platte buik
Hoop dat jullie bereid zijn mij te helpen!
Comment