Originally posted by Chanty83
View Post
Dat jouw vriend gebruikt staat als een paal boven water, maar er is een probleem ontstaan in deze.
Ik lees dat hij nogal wat side's heeft (ja ook de agressie is een side) wat mij verteld dat hij fout aan het gebruiken is.
Dat hij traint met kampioenen zegt mij in deze geen ene reet, het gaat mij om het feit dat hij iets niet goed doet.
In mij ogen is de dosis die hij tot zich neemt gewoon te hoog....
Iets wat heel goed bij te stellen is, mits hij er aan mee wil werken... EVT wil ik dat ook nog wel voor hem doen.
Nu ben je aan het gissen wat hij met de slin in aan het spuiten is..
Is het HCG en is hij gestopt met de injects van de exogene steroiden, doet hij het ook niet goed.
Maar het kan voor het zelfde geld n B6 zijn en maak je jezelf voor niets zorgen.
Maar je zegt zelf dat hij verstand heeft van de middelen die hij tot zich neemt en goed weet na te kuren.
Toch heb ik het vage vermoeden dat hij het helemaal niet weet en blind vaart op anderen die het spul leveren.
Ja je kunt natuurlijk n huis vol ruzie schoppen, maar de vraag is heeft dat zin?
In mijn ogen kun je hem beter op zn hart drukken om lid te worden van onze site en na 10 normale posten, zijn probleem op tafel te leggen. We zitten hier met zn allen om elkaar te helpen, dus kan jouw vriend daar ook wel bij...
Zeker weten dat ook hij word geholpen in deze.
Comment