Mijn vriend gebruikt anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Chanty83 View Post
    Ja als het HCG is dan gebruikt hij dus ook synthetische testosterone weet ik nu..

Of het is een??? Come on! Ik heb geen verstand van spullen ik heb een abonnement op de ellegirl :-)
    Dus of hij is een??
    Ik heb je stukken gelezen, waarbij ik maar aan 1 ding blijf denken. En wel de dosis....
    Dat jouw vriend gebruikt staat als een paal boven water, maar er is een probleem ontstaan in deze.
    Ik lees dat hij nogal wat side's heeft (ja ook de agressie is een side) wat mij verteld dat hij fout aan het gebruiken is.
    Dat hij traint met kampioenen zegt mij in deze geen ene reet, het gaat mij om het feit dat hij iets niet goed doet.
    In mij ogen is de dosis die hij tot zich neemt gewoon te hoog....
    Iets wat heel goed bij te stellen is, mits hij er aan mee wil werken... EVT wil ik dat ook nog wel voor hem doen.

Nu ben je aan het gissen wat hij met de slin in aan het spuiten is..
    Is het HCG en is hij gestopt met de injects van de exogene steroiden, doet hij het ook niet goed.
    Maar het kan voor het zelfde geld n B6 zijn en maak je jezelf voor niets zorgen.
    Maar je zegt zelf dat hij verstand heeft van de middelen die hij tot zich neemt en goed weet na te kuren.
    Toch heb ik het vage vermoeden dat hij het helemaal niet weet en blind vaart op anderen die het spul leveren.

Ja je kunt natuurlijk n huis vol ruzie schoppen, maar de vraag is heeft dat zin?
    In mijn ogen kun je hem beter op zn hart drukken om lid te worden van onze site en na 10 normale posten, zijn probleem op tafel te leggen. We zitten hier met zn allen om elkaar te helpen, dus kan jouw vriend daar ook wel bij...

Zeker weten dat ook hij word geholpen in deze.

Comment

Goeie post knul, en niets is minder waar.
      Met gissen kom je er niet, als er open over gepraat kan worden kan er misschien nog iets aan het probleem gedaan worden.
      Ik vind wel dat je goed moet nadenken over je relatie, ik ken de situatie niet maar het is hoe dan ook niet goed te praten dat hij je deuren in slaat. Laat je niet gek maken door iemand die zegt altijd al agressief te zijn geweest. Dit doe je gewoon niet. Koop een bokszak ofzo

Comment

Weer een goeie post knul ..+1
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

De man met wie hij nu aan het trainen is en waar hij zijn spullen haalt ziet eruit als de hulk (zonder de groene kleur) Niet verkeerd bedoeld he. Maar zijn rechterbeen is denk ik mijn hele gewicht.
          Ik geloof ook wel dat je dan makkelijk over je grens gaat qua dosering omdat je jezelf altijd te klein zal vinden naast zo'n persoon. Ik hoor mijn vriend ook heel erg vaak dat hij het niet meer ziet. Terwijl mijn familie hem steeds breder vind lijken. En ik denk inderdaad dat hier het grote gevaar in zit.. Ik begrijp hoe moeilijk het is dat je het in de spiegel niet meer ziet maar alleen nog op foto's. Maarja hoe weet je dan voor jezelf tot hoe ver je kan gaan?

Ik ben op eigen initiatief gaan zoeken en hij vind het al helemaal niks als ik op forums zit (weer die achterdochtigheid) Dus hem hier op dit forum krijgen word denk ik een beetje moeilijk. Maar ik zal er wel over beginnen en dan kan hij zelf kijken wat hij wil doen.

Ook gaan wij (niet lachen) binnenkort in relatietherapie. Ik heb het aangegeven omdat ik eerst anders niet verder wilde en daarom wil hij met mij mee. Heeft met meerder dingen te maken, we hebben een moeilijke start gemaakt. Maar ook omdat ik een ruzie op zijn tijd niet erg vind, maar de escalaties van hem zijn voor mij te heftig om echt voor een toekomst met hem te gaan. Werkt het? Helemaal fantastisch! Werkt het niet dan hebben wij het geprobeerd. En een bokszak, tja ik heb hem al naar boksen willen sturen als uitlaatklep. Maar in principe hoort het niet nodig te zijn. Ik denk ook dat hij zelf niet eens meer KAN weten wie hij echt is. Welke mate van agressie (gezond/ongezond) bij hem hoort en hoe zijn normale libido voor hem voelt..
          Ben nog niet van plan om hem op te geven. Ik wil eerst kunnen zeggen dat ik op zijn minst alles geprobeerd hebt om de relatie te laten slagen.

Comment

Ik moet er helemaal niet om lachen Chanty, daar ik weet en begrijp waar het vandaan komt.
            Nu wil je samen naar een relatie therapie, waarvan ik zeg dat het geen ene zak uithaalt als hij zo blijft gebruiken.
            Buiten het feit dat hij zn lichaam naar de kloten helpt, helpt hij ongewild ook zijn relatie naar de afgrond.
            Ongewild? Ja ongewild, hij heeft namelijk door het FOUTE gebruik geen enkele rem meer.
            Waarbij ik ook zeg, dat hij gevaarlijk is voor jou en zichzelf.....
            Na zo'n lange tijd te hoog zitten in de stoffen, zal hij ook een rebound krijgen die niet voor de poes zal zijn waarbij een depressie nog wel het minste is. En zoals je zelf al aangeeft weet en voelt hij niet meer zoals het eerder was voor zijn gebruik.

Natuurlijk hoef je de relatie niet op te geven, maar een beetje sturen naar de juiste richting mag best. Het is tenslotte ook jouw relatie waar je voor vecht.
            Ook ik heb in de tijd perioden gehad van fout (te hoog) gebruik en weet dus best wat het betekend voor geest en lichaam.
            Of je op die momenten wil luisteren? Nee, je leeft in een eigen wereld waar spiergroei het belangrijkste is en je nooit genoeg hebt.
            Dus ga je steeds hoger in gebruik, wat eigenlijk killing is..

Zoek een rustig moment en begin rustig, zonder dwingen over zijn gebruik in de steroiden.
            Probeer uit te vogelen wat en hoeveel hij gebruikt of gebruikte. Dat plaats je hier tesamen met zijn gewicht/lengte en vetmassa.
            Dan zal ik eens kijken waar de fout zit...

Sorry, meer kan ik niet voor je betekenen, als hij niet zelf meewerkt.
            Maar 100% zeker dat het ook op een betere manier kan zonder al te veel sides en of agressie...

Comment

Luister aub niet naar robinv.
              ps robin als ik vanavond op pc zit ga ik al die kutposts van jou rappirteren, blijf lekker weg als het over as gaat.

Comment

Originally posted by quibus View Post

normaal wil ik graag sex met mijn vrouw..tijdens een kuur wil ik non stop sex met mijn vrouw/buurvrouw/juf van me zoon/ meiden uit de gym etc.
                dat doet testosteron met een man..

succes
                Originally posted by quibus View Post
                Luister aub niet naar robinv.
                ps robin als ik vanavond op pc zit ga ik al die kutposts van jou rappirteren, blijf lekker weg als het over as gaat.

Q je bent de man

Ontopic : Chann zou je misschien kunnen vertellen waar of met wie hij traint ?? heeft er verder niets mee te maken maar even voor mijn beeld..

en zorg echtd at je alles besrpeekbaar houd in je relatie en loopt het uit de hand heb je een goede reden om bij hem weg te gaan.. Misbruikende sukkels zijn er al genoeg

Comment

@ knulletje
                  Ik wil ook voor zijn veiligheid en voor onze relatie weten wat hij gebruikt en hoeveel. En hier ga ik ook achter komen. Ook omdat ik dan zelf nog kan bepalen of ik kinderen wil met een genetische afwijking :-S
                  En ik weet dat de therapie geen ruk zal helpen als hier geen duidelijk beeld in is. Wel denk ik dat als ik dit in de therapie zal bespreken dat ik dan in ieder geval iemand achter mij hebt staan die ons eventueel naar een dokter kan verwijzen. Zodat dit gewoon aangepakt kan worden. Duidelijkheid moet er sowieso komen!
                  En bedankt voor je advies en hulp. Ik zal er alles aan doen om alle duidelijkheid te krijgen. Mijn zus kent hem al sinds een jaar of 10 uit haar vriendengroep. En zij vertelde dat hij toen al helemaal onder de striemen zat. Hij vertelde toen al dat hij te hard trainde en te snel is gegroeid. Dus misschien gebruikt hij al veel langer dan we nu denken.
                  Zijn ex heeft toen zijn sperma laten controleren bij de dokter voordat ze zwanger raakte van hun dochtertje. Maar dit is nu zo'n kleine 6 jaar geleden.

@Hooligan,
                  Ik doe dit achter zijn rug om. Wel om hem en ons te helpen. Maar ik weet hoe klein het sportwereldje is dus ik wil geen slapende honden wakker maken door een naam te geven. Ik weet zeker zodra je diegene googelt dat je diegene kent. Dus sorry :-) Maar thanx voor je inleving!

Comment

Originally posted by Chanty83 View Post

@Hooligan,
                    Ik doe dit achter zijn rug om. Wel om hem en ons te helpen. Maar ik weet hoe klein het sportwereldje is dus ik wil geen slapende honden wakker maken door een naam te geven. Ik weet zeker zodra je diegene googelt dat je diegene kent. Dus sorry :-) Maar thanx voor je inleving!
                    Oke duidelijk dus moet wel iemand zijn die we bijvoorbeeld op wedstrijden of sterkste man tegen komen ?

Wat ik zou doen.. heel simpel gewoon open kaart spelen en zorgen dat je bereid bent te leren.. uren samen dingen opzoeken en uit laten leggen maar ook jou kant uitleggen.. dat je de aggressie eng vind.. dat je bang bent voor rare dingen betreffende kids en of zwangerschappen

Andere kant durf ik ook aan te nemen dat hij er "goed "uit ziet en je dat leuk aan hem vind ?
                    jullie zullen hier samen over moeten praten en niet teveel stiekum dingetjes gaan doen.. vind jij wss ook niet zo leuk als je vriend dingen stiekum doet ?

Ik heb het mn vriendin uitgelegd omdat ik zelf het gemeen vond om het niet te zeggen en ik natuurlijk bang was dat ze er misschien per ongeluk achter zou komen :P

Ben nog geen jaar bij haar maar heb het wel verteld voordat ik mn laatste kuur startte .. gewoon onder t mom van eerlijk en open zijn en als het niet bevalt dan weet ik dat nu in ieder geval

Ze vond het niet leuk dat ik het deed en weer ging doen omdat ze veel niet wist en meteen dacht dat ik een soort hulk ging worden die aggressief en gevaarlijk was.

Boel vooroordelen uit de wereld geholpen door een half uurtje met haar te praten.. en toen 12 weken te kuren..

Ze heeft niks raars gemerkt aan mn gedrag alleen aan mn libido :P Scheelde wel dat ik t verteld had.. want ze begreep het beter

enige puntje van kritiek heeft ze gehad in de week dat mn nakuur begon, ik was wat meer en sneller opgefokt en werd snel kwaad.. kun je natuurlijk altijd een keer een paar dagen hebben maar ik weet van mezelf dat ik het dan ongeveer heb dus heb dat erkend en ze snapte het niet helemaal maar weet wel dat ik het niet opzettelijk doe !

Afgelopen weekend vroeg ze al of er voor de zomer nog weer een kuurtje kwam vond ik toch wel erg kicken

Comment

Weinig aan toe te voegen, alle ervaren gebruikers hier hebben al gereageerd. Wel vind ik dat mensen die dicht bij je staan alles over je kuren horen te weten. Tuurlijk hoeft hij het niet aan de grote klok te hangen maar als vriendin hoort hij jou dit te vertellen. Breng het rustig ter sprake en probeer niet alles in 1 uur uit te praten maar doe dit geleidelijk.
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

@iedereen
                        Fijn je openhartige verhaal :-) Hooligan.
                        Morgenavond komt hij bij mij thuis om met me te praten.
                        Het is allemaal leuk en aardig om nu met de bezem door de relatie heen te gaan. Niet voor niks stelde ik therapie voor.
                        Maar vertrouwen en eerlijk heb ik hoog in het vaandel staan. En ik besef nu ook wel dat dit mij ook gewoon aangaat. Ik heb er geen problemen mee als hij hier mee door wil gaan, mits het enigszins wel op een verantwoorde manier kan. En dat hij ten alle tijde eerlijk tegen mij is.
                        Dus het word tijd om hier eens rustig voor te gaan zitten met hem en dan kijk ik het aan. Het is een volwassen vent. En ik ben er een beetje klaar mee als hij in mijn badkamer staat te spuiten en ik weer moet vragen of hij weer is begonnen met kuren.
                        Daarbij heb ik vandaag en gisteravond al een kleine studie achter de rug dankzij jullie allemaal :-)
                        En hij mag blij zijn dat hij een meisje heeft die gewoon oprecht is geïnteresseerd in heel zijn wezen en een toekomst met hem wil.
                        Daar tegenover verwacht ik van hem ook gewoon maximale inzet.
                        Dus bedankt bodybuilers!!! :-D

Comment

vooral dat laatste stukje mag je trots op jezelf zijn ! Niet kortzichtig maar wel willen werken aan de relatie en oplossing.. lijtk me gewoon 1 ding over te blijven

Je vriend moet als mens reageren en in zien dat het ook heel anders kan !

Comment

ik kom mij toch even melden in dit topic. Ik was degene die Chanty vanop het fitness forum hierheen gestuurd heeft met haar vraag.
                            En Heren.... jullie hebben mij niet teleur gesteld.
                            Ik heb geen verstand van AAS en sta er heel negatief tegenover. Chanty had een vraag waarvan ik het niet eerlijk vond mijn mening op te dringen. En ik wist dat er hier mensen zitten die bereid zijn eerlijk te praten over hun gebruik en ervaringen.
                            Dank
                            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                              ik kom mij toch even melden in dit topic. Ik was degene die Chanty vanop het fitness forum hierheen gestuurd heeft met haar vraag.
                              En Heren.... jullie hebben mij niet teleur gesteld.
                              Ik heb geen verstand van AAS en sta er heel negatief tegenover. Chanty had een vraag waarvan ik het niet eerlijk vond mijn mening op te dringen. En ik wist dat er hier mensen zitten die bereid zijn eerlijk te praten over hun gebruik en ervaringen.
                              Dank
                              Wijze beslissing. Aan een opgedrongen mening had ze weinig gehad in deze situatie en waarschijnlijk had het alleen maar meer kwaad gedaan.

Aan chanty: Velen hier hebben je hopelijk toch wel een eind verder kunnen helpen, ik wil er dan ook alleen maar aan toevoegen: Denk ook aan jezelf. Klinkt misschien egoïstisch, maar je komt niet over als een domme meid en ik persoonlijk zou er toch wel een paar keer over nadenken als ik met zo iemand te maken zou hebben. Vertrouwen en eerlijkheid is volgens mij namelijk de essentie van een relatie.
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Veel succes morgenavond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X