Originally posted by Dinky Toy
View Post
@gespierdeMug
jazeker! Ik heb gisteravond en vandaag nog een hoop zitten lezen op internet en ben soms echt wel even geschrokken hoor. Ik weet nog 8 jaar geleden had ik ook een vriendje en toen had ik een pilstrip Dianabol gevonden, die viel uit zijn tas. (ik trek ze aan blijkbaar :-D) Maar toen was ik niet serieus en jonger en stond ik er helemaal niet bij stil. Want eigenlijk gaat dit wel over anabolen. Maar nog belangrijker is het vertrouwen en het open en eerlijk zijn naar elkaar is voor mij het belangrijkste. En niet weten wat hij allemaal in zijn lichaam spuit hoort helemaal geen optie te zijn in een volwassen relatie. Het is alles, en bepaalde dingen lijken op zijn plek te vallen nu.. Zijn vreselijke achterdochtigheid, zn mega libido (gewoon tot vervelends toe) z'n agressie in het uitgaansleven zodat ik met hem niet meer weg wil gaan etc etc.. Ik bedoel een jaloers vriendje kan ergens zijn charme hebben maar er zijn grenzen hoor.
Enne ik ben ook op een leeftijd dat ik wil gaan bouwen voor mijn toekomst. Dus we zien het na morgenavond. Ik merk snel genoeg wanneer hij liegt of moeilijk gaat zitten doen. Ook wil ik hem meenemen voor een check-up voor zijn hart, lever, prostaat, cholesterol en bloed.
Doet hij het niet? Valt er niet mee te praten? Ben ik de zeikerd? Dan zal ik hem heel veel plezier en geluk wensen, want dan weet ik ook dat ik mijn tijd en energie liever aan iets anders besteed.
Dus we zullen zien ;-)
Jaapje bedankt! ;-)
Comment