Hi allemaal, ik ben Khadija en ik ben 18 jaar. Ik ben 1.63 m en toen ik 15 was tikte ik bijna de 70 kg aan. Was ik natuurlijk niet blij mee, dus ik ging elke dag buikspieroefeningen doen en hardlopen. Dit was het enige dat ik deed aan sport, tot mijn 17e. Ik begon naar de sportschool te gaan en hoppa, ik begon met bodybuilding. Inmiddels ben ik 18 en train ik sinds januari dit jaar voor de Flexcup in december. Toen woog ik 65 kg en had ik 25,3% vet. Momenteel weeg ik 63 kg, heb ik 21,1% vet. Ik ben enorm gemotiveerd, maar heb regelmatig last van eetbuien (zielig emotioneel eet gedrag) dus probeer ik in ketosis te komen om mijn doelen te behalen. Eigenlijk ben ik momenteel aan het experimenteren met wat voor mij werkt qua voeding.
Ik wil naar 12% in december, maar richt me op <18% in juni.
Verder hou ik me in het dagelijks leven bezig met een sportopleiding en voetbaltraining geven aan de jeugd. Happy to be here op dit forum
Ik wil naar 12% in december, maar richt me op <18% in juni.
Verder hou ik me in het dagelijks leven bezig met een sportopleiding en voetbaltraining geven aan de jeugd. Happy to be here op dit forum
Comment