jerry koolhoven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaar die foto's van je abs en benen..zelfs op dbb

Originally posted by Gus View Post
    Hoe leer je van iemands fysiek? Ik heb gehoord dat Jerry veel kennis heeft mbt bodybuilding. Ik vind bodybuilding niet interessant maar ik zal vast veel van hem kunnen leren over training en motivatie.

Fysiek boeit me vrij weinig aangezien ik meer de focus leg op kracht. Ik vind BN steeds meer op een sekte lijken, vandaar dat ik vrij inactief ben en geen pics meer plaats.

Comment

Welkom op bopdynet!
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Welkom Jerry Koolhoven.
        Nu maar hopen dat jij het echt bent, en niet weer een trol die doet alsof.

Comment

Grammatica en interpunctie, zo te zien.
          Jammer Gus, maar je begint echt op een karikatuur te lijken…en nog een slechte ook.
          Dat Bodynet is veranderd , ben ik met je eens.
          Maar als een nieuw lid zichzelf normaal voorstelt, snap ik eerlijk gezegd jouw bedoeling niet om diegene voor lul te zetten, ook al is diegene een vriend of bekende van iemand die jou "minder ligt".
          Waarschijnlijk doe je dat met het idee van"kijk eens wat ik durf".

Als ik op het punt kom dat ik Bodynet echt niet meer interessant vind of op een sekte vind lijken, verlaag ik mezelf niet tot zulke reacties en post gewoon niks meer.

Excuses voor de eventuele grammaticale fouten en ik ben niet gebrainwashed door de sekte.
          Last edited by rain; 09-09-2014, 06:47.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dit is trouwens gewoon de echte jerry hoor.

Comment

Welkom , al veel over je coach werk gelezen hier.

Comment

Tjonge jonge guus wat loop je weer mans te doen vandaag zeg!

Comment

Ik meen het sarcastisch
                  beetje kansloos dan mijn inziens
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Welkom Jerry. Aan sommige hier moet je gewoon geen aandacht geven..

Comment

Gezien de progressie van Mvos onder jou begeleiding kan ik denk ik wel aannemen dat een groot deel van bodynet nog veel van jou kan leren Ben erg benieuwd en hoop dat je veel kennis met ons wilt delen Wederom welkom
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Vandaar die foto's van je abs en benen..zelfs op dbb
                        Dat is al een paar maanden geleden

@rain: De opmerking die ik maakte was richting Tjanilo, die net als sommige anderen hier Jerry verwelkomen alsof hij de messias is.

@Mcvk: Ik denk dat je 'mijns inziens' bedoelt
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Jerry heeft zelfs zijn eigen opleiding.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voor iemand die het hier niks vind kijk je toch redelijk vaak op bn.
                            En messias tjonge jonge sommige mensen vinden het gewoon tof dat de bondscoach van nederland op het forum komt.
                            jij niet want je bent alleen maar krachtgericht, nou leuk voor jou maar laat andere mensen in hun waarde.
                            blijf het vreemd vinden dat je op het forum zo'n grote bek hebt en op de meet zowat niet te verstaan was.

Comment

@rain: De opmerking die ik maakte was richting Tjanilo, die net als sommige anderen hier Jerry verwelkomen alsof hij de messias is
                              Zoals ik al eens eerder gemeld heb, kijk ik absoluut niet op tegen mensen die heel veel kennis of ervaring bezitten...integendeel.
                              Wel heb ik respect voor mensen die dat op een normale manier willen en kunnen delen.
                              Als iemand zich dan aanmeldt met veel kennis en ervaring(zoals Jerry), hoop ik wat van die persoon te kunnen leren.

Om dan alleen maar flauwe grapjes te maken over de grammatica van de openingspost en adviseren "om de stickies te lezen",is uitgekauwde humer en getuigt van een laag niveau.
                              Helaas kan jij je niet spiegelen aan andere leden van het googleogenteam die wel grappig en/of scherp zijn en wordt het geforceerd grappig.

Dat is geen schande, maar jammer genoeg draag jij dus bij aan het verlaagde niveau van het forum waar jij regelmatig aan refereert.

Leuk als nieuwe leden zich willen voorstellen maar dit niet doen omdat ze verwachten ook in de zeik te worden genomen.

Het zou leuk zijn als jij ook weer eens wat nuttigs zou posyen, want jij hebt ook genoeg kennis.
                              Last edited by rain; 09-09-2014, 18:45.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

hehehehe blijft altijd leuk die reacties, ik ben het echt hoor mensen en nee ook ik ben niet de alwetende hoor, wel denk ik dat ik door mijn lange ervaring in de sport wel het een en ander door de jaren heb op opgestoken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X