Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik gelijk op iemand neer kijk als diegene geen kennis heeft
Nee hoor,dat is niet fout.
Je vergeet alleen de belangrijkste zin te quoten,nl:'Wel heb ik er respect voor als mensen dat op een normale manier kunnen en willen delen.'Er zijn namelijk leden op de forums die de wijsheid in pacht hebben maar daardoor wel neerkijken op anderen door denigrerende opmerkingen te plaatsen. Dat bedoelde ik er mee .
En inderdaad:kontenkruiperij doe ik niet aan,maar als de nederlandse bondscoach zich aanmeldt,vind ik dat een verrijking voor het forum.
Over de smaak van de grap zou je kunnen twisten. Je zou er ook gewoon om kunnen lachen... Zullen we afspreken dat we dat voortaan doen? Is wel zo gezellig.
hehehehe blijft altijd leuk die reacties, ik ben het echt hoor mensen en nee ook ik ben niet de alwetende hoor, wel denk ik dat ik door mijn lange ervaring in de sport wel het een en ander door de jaren heb op opgestoken.
Hey kabouter. Als je er nou voor zorgt dat er een powerrack staat in Fitness Boulevard dan geloof ik dat jij het echt bent.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
jerry koolhoven
Junior MemberGeregistreerd8 September 2014Berichten4
Dank voor het warme welkom jongens, ik zal niet evenveel aanwezig zijn aangezien ik nogal een druk ventje ben maar ik zal proberen dagelijks even een blik te werpen op de leuke discussies ;-)
Hij is n druk ventje Gus..... Erg druk geloof ik hihihi.
Lees alles nu pas.
Alsnog welkom Jerry!
Denk dat we veel van je kunnen leren, dat gaat vast goed komen.
Je hebt iig een leuke persoonlijkheid, en letterlijk en figuurlijk een druk mannetje haha.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment