stel mezelf voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stel mezelf voor

Ik ben David en een alleenstaande vader van drie kinderen, een zoon van 13 en (bijna) 6 en een dochter van 10.

Vroeger zat ik veel in de auto deed niets aan sport, was altijd druk met mijn werk, mijn vrouw, mijn kinderen. At en dronk verkeerd en veel meer dan ik nodig had. Dit heb ik jaren zo gedaan en groeide dicht. Ik woog 130 kg, dit is nu 6 jaar geleden. Binnen een half jaar terug naar minder dan 90 KG, dit ging ongezond hard. Ik wilde maar één ding en dat was afvallen, dus ging ik veel sporten en (veel) minder eten. Dit zou ik niemand aanraden.

Mijn vrouw Is heel ziek geweest, ik moest stoppen met werken om voor haar en mijn drie kinderen te zorgen, inmiddels is zij ruim 2 jaar terug overleden. Ik ben 15 jaar met mijn vrouw geweest, na haar overlijden was ik overdag druk met mijn kinderen en als zij in bed lagen begon ik aan de wodka. Na een poosje kon het niet zo doorgaan en besloot ik weer te sporten, krachtsport en later met veel inzet van mij MMA en thaiboksen. Al mijn kinderen doen aan vechtsport.

Doordat ik (toen ik topfit was woog ik 84 KG, helemaal afgetraind) bijna 50 KG was afgevallen had ik huidoverschot op mijn onderbuik, deze is er nu vanaf. Een mini buikwandcorrectie, ik ben herstellende hiervan. Daarvoor had ik vakantie met mijn kinderen en kon ik niet sporten vanwege gekneusde ribben. Totaal nu al ruim 2 maanden niet gesport. Goed jaar gehad, mis me vrouw wel heel erg. Heb gespaard (we waren niet verzekerd) en heb een grafsteen gekocht voor me vrouw, mijn gebit (was jaren niet geweest) kunnen repareren en mijn buik laten doen. Twee relaties gehad dit jaar, maar die wijven haalde me helemaal uit mijn ritme, 1tje vond dat ik teveel voor mijn kinderen koos en de ander was jaloers op mijn vrouw. Ken ik dus niets mee. FF geen relatie, lekker genieten van alle mooie vrouwen die er zijn. Is beter voor mij.

Straks ben ik weer de beest in de gym.

Mezelf voorgesteld, bij deze.

Welkom David.

Heftig levensverhaal, wel goed dat je 'op tijd'het licht hebt gezien.
    Kinderen komen altijd op de 1 e plaats natuurlijk .
    Wel zwaar dat je alles alleen moet regelen en doen.
    Uiteraard ook zwaar voor je kinderen.

Succes met je doelen en dat je kinderen maar trots op je mogen zijn.
    Last edited by rain; 12-10-2014, 10:09.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Beste David,

Flink heftig verhaal. Heel erg wat je allemaal in jou leven hebt moeten mee maken.
      Ik hoop dat je een goeie tijd tegemoet zult gaan.
      Natuurlijk welkom hier! En heel veel succes met alles wat je wilt gaan bereiken.

Comment

Welkom David,

Inderdaad een heftig verhaal, maar aan karakter en wilskracht mist er niets volgens mij! Dus dat zit helemaal goed.
        En wat Rain al zegt, kids altijd numero uno.
        En dat genieten van al het mooie vrouwlijk schoon moet wel goedkomen, alhoewel vrouwen wel steeds dikker worden...

Je kunt hier vast heel veel leren, en veel inspiratie/motivatie voor zowel de sport als privé uithalen denk ik.

Succes!
        In between obsessed periods

Comment

Hi David, Fijn om je verhaal te lezen geeft weer beetje motivatie!
          Still in a learning process!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X