Hai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mmmm klopt! met squatten kan ik niet ass to grass want dan val ik achterover, en nee ik ga niet lichter want mijn benen groeien zo en elk lichaam is anders en het voelt voor mij goed. overigens is die 95 kg bankdrukken niet veel want een knaap bij ons in de sportschool traint 1 maand langer als ik en hij bankt 105 x5! menneke heeft niet eens een voedingsschema maar wel genetische aanleg en een grove botstructuur wat kan aanduiden op een endo.

Comment

dankje overigens dat je me welkom heet bovenste beste jongen

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
        Lees de rode stickys over voeding. Zo te horen valt daar veel te leren voor je.
        155 carbs is toch echt wel heel laag imo..
        Valt mee hoor

@ TS: ik zou minimaal je vetten omhoog gooien.. wat is je onderhoud? Als ik 45 gram carbs, 188 eiwit en 55 gram vet neem kom ik uit op nog geen 1500 kcals?? Laag man..

Comment

ik zat gister op 2066 kcal maar ben al behoorlijk wat afgevallen mijn bf is nu 17% dus het heeft wel degelijk geholpen!

Comment

Tja als vetverlies de enige prioriteit is... dan vooral zo doorgaan

Comment

thanks man ja op dit moment wel ja kan echt niet meer zo mijn bf was zo hoog dat ik last had van ademhalingsproblemen ik doe nu ook 5x per week cardio na KT ook gelijk isolaat erin na KT om spierverlies te minimaliseren. als ik op 6/10 % zit ong ga ik bulken ook al is het dadelijk zomer maakt mij geen k*t uit xD

Comment

bedankt voor wat tussen 6% en 10% zit wel aardig verschil hoor.

Comment

Ik denk dat jij 6/10% redelijk onderschat.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat denk ik ook. Als hij zo hoog zat waardoor hij ademhalingsproblemen had dan zit je niet in een paar maanden op 6%.

Comment

weet ik daarom ga ik er ook vanuit dat ik pas redelijk droog ben in de zomer REDELIJK

Comment

foto's =============>>> BidiBolding - Imgur

Comment

Je bent ongetwijfeld goed bezig hoor, maar als dit recente foto's zijn is jouw vetpercentage een heel stuk hoger dan 18/20%.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by bidibolder View Post
                            weet ik daarom ga ik er ook vanuit dat ik pas redelijk droog ben in de zomer REDELIJK
                            Welk jaar No offence maar van dat naar 6% duurt wel even.

Comment

@rain ja denkje bij mijn sportschool zeiden ze toch echt 19% ik had daar ook een 5 punts huidplooi meting gedaan sochtends maar ik denk wel dat je gelijk hebt idd (zucht dit gaat zo lang duren )

mm dit jaar maybe? maybe not ............... hoe lang denk jij?

Comment

Dan kom ik ook laten meten bij jou, dan sta ik op 8%.
                                Ik denk dat(als je het kan missen) je een voedingsschena niet laten maken voor 50 euro.
                                En niet door een prutser op de sportschool, zoals de meesten.
                                Last edited by rain; 03-02-2015, 18:47.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X