Hai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

6% is ook niet niks, waarom leg je de lat zo hoog?

Een procentje of 12 is toch ook een heel mooi doel? Vanaf dat moment een clean bulk en dan een aantal maanden later evt iets dieper cutten. Ik snap eigenlijk niet waarom iemand uberhaupt naar de 6% wilt als deze niet het podium op wilt?

Comment

oke maar denk jij dat het sneller gaat met 5x per week een uur cardio?
      ik heb vandaag overigens maar 108 carbs op en 220 eiwitten en 60 fats

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        6% is ook niet niks, waarom leg je de lat zo hoog?

Een procentje of 12 is toch ook een heel mooi doel? Vanaf dat moment een clean bulk en dan een aantal maanden later evt iets dieper cutten. Ik snap eigenlijk niet waarom iemand uberhaupt naar de 6% wilt als deze niet het podium op wilt?
        Daar sluit ik me bij aan. Beneden de 10% is sowieso ongezond op de langere termijn. Ook niet gunstig voor een bulk, omdat je dan relatief meer vet aanzet dan eenzelfde bulk op 10%. In de regel is 10-15% voor 'hobbyisten' gewoon het beste.
        Ik doe een gok

Comment

nou mijn sportschool begeleider rick zei dat 6% voor mij netjes zal zijn en 4% mooi zegmaar.

Comment

@pren waarom is -10% ongezond?

Comment

je begeleider rick is een koekwous

Comment

Originally posted by bidibolder View Post
                nou mijn sportschool begeleider rick zei dat 6% voor mij netjes zal zijn en 4% mooi zegmaar.

dan moet jou sportschool begeleider zich eens achter de oren gaan krabben

edit: wat GI zegt
                Mangs wa, aait nich

Comment

oke maar denk jij dat het sneller gaat met 5x per week een uur cardio?
                  ik heb vandaag overigens maar 108 carbs op en 220 eiwitten en 60 fats
                  Niet eten en heel veel bewegen + wat clen etc. dan gaat het heel snel. Maw, sneller is niet beter. Lees je even in over cutten, genoeg te vinden hier op het forum > stickies

Comment

hij zei zondag dat ik niet moest squatten in een squatrek maar op een smith xD ik weet genoeg.
                    heb ik al gedaan GI maar zo is het toch goed??? weinig carbs hoog in eiwitten om spierverleis tegen te gaan vetten dan weer nietzo. ik ben gewoon heel gevoelig voor carbs om een voorbeeld te noemen in de bulk als ik ook meer dan 500 carbs eet zet heel mijn gezicht op......

Comment

kan it er ook op duiden dat ik een edno ben?

Comment

*dit *endomorph

Comment

Ik heb nergens gezegd dat ik je voeding, op basis van de gegeven info, goed vind. Daarintegen heb ik aangegeven dat je erg laag zit. Maar ik heb ook nergens je energiebehoefte terug zien komen volgens mij..

Ik zou nog eens de stickies gaan lezen

Comment

hij zei zondag dat ik niet moest squatten in een squatrek maar op een smith xD ik weet genoeg.
                            heb ik al gedaan GI maar zo is het toch goed??? weinig carbs hoog in eiwitten om spierverleis tegen te gaan vetten dan weer nietzo. ik ben gewoon heel gevoelig voor carbs om een voorbeeld te noemen in de bulk als ik ook meer dan 500 carbs eet zet heel mijn gezicht op......
                            Een trainer wat zegt dat je MOET squaten in een smith. Waar hebben die vandaan getoverd lol. Even terugkomend op die 4%. Dat is zeker mooi, mooi als je het podium op gaat. Maar voor een normaal persoon zou ik het zelf laten op max 7-8%.
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Of je zat gewoon te hoog in kcals waardoor ook in je gezicht dik werd.

Comment

Originally posted by emielos View Post
                                Een trainer wat zegt dat je MOET squaten in een smith. Waar hebben die vandaan getoverd lol. Even terugkomend op die 4%. Dat is zeker mooi, mooi als je het podium op gaat. Maar voor een normaal persoon zou ik het zelf laten op max 7-8%.
                                Waarom 7-8 ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X