Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hoi!

Ik ben Anne, 20 jaar. Ik ben 172 cm en nét iets te zwaar voor m'n lengte . Ik sport net een aantal maanden en de laatste tijd is dit nu 4 keer per week. Ik doe eigenlijk alleen aan krachttraining, want ik ben niet een bepaald cardio-trutje. (Oeps) Verder heb ik eigenlijk de ballen verstand van fitness, maar wil wel heel graag leren. Allereerst wil ik vooral veel informatie in slaan, en na veel zoeken ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik ben geen dikkertje, maar strak ben ik niet. En mijn doel is om dat wél te gaan bereiken. Nu ben ik erg met mijn voeding bezig maar ik weet van mezelf dat het veel beter kan, dus ik lees vooral met jullie mee... Maar leek me wel zo netjes om me even voor te stellen.
    If you can take it, you can make it.

Welkom! Heb je de stickies al doorgelezen? Daar kun je veel informatie over voeding vinden
    Ik doe een gok

Comment

Ik heb er al aardig wat doorgelezen. Veel informatie en dat is precies waar ik naar opzoek ben!

Comment

Welkom, weet je je huidige vet percentage en naar welk percentage is ongeveer je goal? Veel plezier op het forum

Comment

Ik weet op het moment helaas niet welk vetpercentage ik nu heb, beter laat ik dat morgen even meten in mn sportschool... Ik dacht de vorige keer rond de 25% te zitten maar dat is al eventjes geleden. Ik heb ook geen idee welk percentage redelijk voor mij is om te halen, zodat ik wordt zoals ik dat voor ogen heb.

Comment

Welkom Annemaretto,
            Alles tussen de 20 en de 29% is normaal voor jouw leeftijd.
            Dus als jij aan de 25% zit is dat netjes hoor.
            Dan is het net wat jij voor doel voor ogen hebt.

Comment

Ik wil graag vet verliezen en groeien in spiermassa. Wil eerst proberen naar de 20% te gaan.

Comment

Persoonlijk raad ik je aan om 1 doel te kiezen. Of vet verliezen of eerst groeien in spiermassa. Je zal waarschijnlijk wel lichtelijk in spiermassa groeien, maar dit zal niet veel zijn als vet verliezen je doel is. Je kan bepalen wat je doel is door middel van 2 dingen:

1. Je bent blij met je rondingen en vind dat je genoeg spiermassa hebt, nu is het alleen nog een kwestie van je vetpercentage zichtbaar maken en je huidige spiermassa te behouden.

2. Je mist rondingen, wellicht door eerdere dieetpogingen, en wilt deze graag eerst opbouwen. Dan is spiermassa bouwen slimmer om te doen.

Succes!

Comment

Hmm oke. Nou ik wil juist graag van mijn rondingen af haha. Dus dan is het dus beter om me eerst te concentreren op het verliezen van vet.

Comment

Hoi welkom. Misschien even een foto uploaden want vrouwen roepen best vaak dat er rondingen af moeten. Maar dan blijkt uit de foto's dat het juist goed is en ze er prachtig uitzien.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                      Hoi welkom. Misschien even een foto uploaden want vrouwen roepen best vaak dat er rondingen af moeten. Maar dan blijkt uit de foto's dat het juist goed is en ze er prachtig uitzien.
                      Ouwe geilaard

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
                        Ouwe geilaard
                        Ik ben gewoon heel behulpzaam. Ik kan niet oordelen zonder een foto te zien

Comment

Hm, oke, heb niet echt een foto op het moment die laat zien hoe ik nu ben. Maar tevreden ben ik absoluut niet en is niet wie ik graag wil zijn. Dus het moet er sowieso af!

Comment

Originally posted by Annemaretto View Post
                            Hm, oke, heb niet echt een foto op het moment die laat zien hoe ik nu ben. Maar tevreden ben ik absoluut niet en is niet wie ik graag wil zijn. Dus het moet er sowieso af!
                            Ok dan is een combi van cardio en krachttraining ideaal uiteraard. Als het rond de benen,kont zit kun je ook veel sqauts en legg extensions doen om de vorm erin te krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X