Hallo leden,
Mijn naam is Robert
Woonachtig in Dordrecht en ben 28 jaar.
Mijn hobby/passie is fitnissen voornamelijk kracht training.
Ook heb ik een opleiding gevolgt sport en voeding.
In de loop der jaren meer dan genoeg fitness ervaring opgedaan
Doe dit nu ruim 8 jaar waarvan 4 jaar heel intensief.
Mijn vorige baan was beroeps militair waar ik in 8 jaar tijd mijn lichaam heb gedreven tot het uiterst.
Natuurlijk een plus punt waardoor ik gegroeit ben en een forse bouw en een goede conditie heb opgebouwd.
Inmiddels ben ik ergens anders werkzaam waarbij postuur een belangrijke rol speelt.
Ik ben dus de laatste 4 jaar intensief bezig met het verbeteren van mijn lichaam.
Tot op heden heb ik de volgende stats :
102 kg
178 m
14% bf
28 jaar
Dit na een blessure van 4 maanden (slijmbeurs schouder)
Inmiddels weer een kleine maand bezig om weer in vorm te komen.
ik ben van plan om logs bij te gaan houden en te delen met de progressie die ik ga maken binnenkort.
Hopelijk zijn er geintereseerde die mij willen volgen.
Deadline is Bulk tot medio mei 2015.
Daarna clean cut tot zomer periode augustus 2015
Intensie is om volgend jaar mee te willen doen met een lokaale BB contest (Breda/Rotterdam)
Omdat ik weer ga beginnen met mijn schema training voeding wil ik via deze weg een forum/topics bij houden om mijn motivatie met jullie te delen.
Vriendelijke groet,
Robert
Mijn naam is Robert
Woonachtig in Dordrecht en ben 28 jaar.
Mijn hobby/passie is fitnissen voornamelijk kracht training.
Ook heb ik een opleiding gevolgt sport en voeding.
In de loop der jaren meer dan genoeg fitness ervaring opgedaan
Doe dit nu ruim 8 jaar waarvan 4 jaar heel intensief.
Mijn vorige baan was beroeps militair waar ik in 8 jaar tijd mijn lichaam heb gedreven tot het uiterst.
Natuurlijk een plus punt waardoor ik gegroeit ben en een forse bouw en een goede conditie heb opgebouwd.
Inmiddels ben ik ergens anders werkzaam waarbij postuur een belangrijke rol speelt.
Ik ben dus de laatste 4 jaar intensief bezig met het verbeteren van mijn lichaam.
Tot op heden heb ik de volgende stats :
102 kg
178 m
14% bf
28 jaar
Dit na een blessure van 4 maanden (slijmbeurs schouder)
Inmiddels weer een kleine maand bezig om weer in vorm te komen.
ik ben van plan om logs bij te gaan houden en te delen met de progressie die ik ga maken binnenkort.
Hopelijk zijn er geintereseerde die mij willen volgen.
Deadline is Bulk tot medio mei 2015.
Daarna clean cut tot zomer periode augustus 2015
Intensie is om volgend jaar mee te willen doen met een lokaale BB contest (Breda/Rotterdam)
Omdat ik weer ga beginnen met mijn schema training voeding wil ik via deze weg een forum/topics bij houden om mijn motivatie met jullie te delen.
Vriendelijke groet,
Robert
Comment