Hallo iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo iedereen

Hallo iedereen ik ben Niels 24 jaar meet 1m90 en weeg 100kg. De afgelopen maanden heb ik mij vooral bezig gehouden met diëten. Twee maanden geleden begonnen met een protiene dieet waardoor ik 10kg was afgevallen. Ik woog een twee jaar geleden 125kg dus mijn huidig gewicht is zeker niet slecht. Maar wat is nu mijn ideaal gewicht ? Ik heb nog zoveel andere vragen maar die ga ik hier nu niet allemaal in een keer op vlammen.

Aangename kennismaking

No pain
    No gain

Je ideaal gewicht is het gewicht waarbij jij je goed voelt .
    Gewoon goed sporten en gezond eten en dan komt het langzaam aan allemaal wel.
    En welkom!

Comment

Welkom NielsV.

Je zult voor jezelf moeten bepalen waar jij uiteindelijk op terecht wilt komen. Qua gewicht, qua vetpercentage, etc. Aan de hand daarvan kun je gaan bekijken hoe je dit doel kan behalen. Betekent dit cutten of bulken?

Op dit forum kun je tal van mogelijkheden vinden om deze doelen te bereiken. Er zijn sticky's voor het opstellen van een voedingsschema en daarnaast goede trainingsschema's.

Heb jij zelf al een idee waar je heen wilt?

Comment

Dag Chefferson,

ik ben er zelf nog niet zo goed uit. Ik wil aan mijn buik nog smaller/strakker worden. Maar aan mijn schouders of borst niet meer smaller worden. Dus weet zelf niet hoe ik dit moet doen. Was Van plan te gaan lopen maar dan over mijn T-shirt plastiekfolie te doen en dan een pull met kap aan te doen sommige zeggen dat dat een goed resultaat geeft maar vind het een raar gedacht 😀.

Comment

Plaatselijk vet verbranden gaat niet lukken maat. En wat heb je aan overtollig vet? Ik snap dat je een flinke chest en schouders wilt hebben, ziet er natuurlijk bruut uit. Maar zorg dan dat je er spiermassa op plakt En dat wrappen is bullshit, dus bespaar jezelf die moeite en besteed je energie aan een goed voedingspatroon en trainingschema.

Comment

Welkom kerel!

Comment

Voor zover mijn ervaring reikt zul je met folie tijdens het hardlopen alleen maar vocht verliezen. Ziet er leuk uit als je daarna voor de spiegel staat maar is er na je eerste paar glazen water ook weer aan. Je kunt als beginner met behulp van een goed schema zowel vet verliezen als spiermassa pakken. Ikzelf ben in 4 weken tijd bijna 3 kg aangekomen en bijna 2% gedaald in VP.

Bereken eens je voedingsbehoefte via het voedingsschema dat hier op de site staat en bouw daar je voedingsschema op. Deze kun je ook hier posten zodat leden van het forum daar naar kunnen kijken.

Comment

Zou ik dan best helemaal stoppen met mijn protiene dieet ? Of blijven afbouwen ? Ze zeggen dat cardio op een nuchtere maag ideaal is voor de dag te starten maar reageert je lichaam er even heftig op als je het net voor je gaat slapen doet? Heb namelijk er net zo een 23.5km op 45minuten gefietst op de hometrainer ...

Comment

Cardio op nuchtere maag is grotendeels achterhaald.
                  proteïne is altijd goed voor spier behoud maar je mag best wat carbs en vetten binnen krijgen
                  lees de voedingsstickys en afval topics is Door dan heb je een idee wat er allemaal kan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X