Hallo allemaal,
Tijdens mijn studie vlogen de kilo's eraan omdat ik van 'altijd sportief' naar 'lui op de bank' ben gegaan.. Toen ik begon met hardlopen (jan 2014) woog ik 78 kilo bij 167 cm. Nu zit ik op 71 kilo en loop ik volgende week de 15 km. Qua sport zijn obstacle-running en crossfit mijn favorieten.
Mijn schema is nu als volgt:
M_buikspierkwartier_30 min cardio_crossfit
D_25 min hardlopen; 45 min kracht (benen/schouders); 15 min roeien
W_buikspierkwartier_30 min cardio_crossfit
D_rust
V_25 min hardlopen; 45 min kracht (rug/triceps); 15 min roeien
Z_25 min hardlopen; 45 min kracht (borst/biceps); 15 min roeien
Z_rust
Qua eten zit ik rond de 1600 kcal.
Probleem is nu dat ik echt wel weet wat gezond is, dat ik genoeg eiwitten moet eten, dat ik de koolhydraten moet skippen op niet-trainingsdagen, etc, etc. Maar ik ben een emo-eter en ga dus vaak over m'n energiebehoefte heen waardoor ik niet afval
DOMDOMDOM, maar ik erken mijn probleem xD
Ik zeg dus niet: ik doe zo hard mijn best en val niets af. Nee, ik weet dondersgoed dat ik het op het gebied van voeding af laat weten.. Maar goed, doe m'n best!!
Ik slik overigens magnesium (voor mijn maag, al jaren, medisch dingetje) en omega 3.
Tijdens mijn studie vlogen de kilo's eraan omdat ik van 'altijd sportief' naar 'lui op de bank' ben gegaan.. Toen ik begon met hardlopen (jan 2014) woog ik 78 kilo bij 167 cm. Nu zit ik op 71 kilo en loop ik volgende week de 15 km. Qua sport zijn obstacle-running en crossfit mijn favorieten.
Mijn schema is nu als volgt:
M_buikspierkwartier_30 min cardio_crossfit
D_25 min hardlopen; 45 min kracht (benen/schouders); 15 min roeien
W_buikspierkwartier_30 min cardio_crossfit
D_rust
V_25 min hardlopen; 45 min kracht (rug/triceps); 15 min roeien
Z_25 min hardlopen; 45 min kracht (borst/biceps); 15 min roeien
Z_rust
Qua eten zit ik rond de 1600 kcal.
Probleem is nu dat ik echt wel weet wat gezond is, dat ik genoeg eiwitten moet eten, dat ik de koolhydraten moet skippen op niet-trainingsdagen, etc, etc. Maar ik ben een emo-eter en ga dus vaak over m'n energiebehoefte heen waardoor ik niet afval

Ik zeg dus niet: ik doe zo hard mijn best en val niets af. Nee, ik weet dondersgoed dat ik het op het gebied van voeding af laat weten.. Maar goed, doe m'n best!!
Ik slik overigens magnesium (voor mijn maag, al jaren, medisch dingetje) en omega 3.
Comment