Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Aan de winstrol omdat test only je agressief maakt, maar dan wel zulke plannen voor volgend jaar
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Kuren, slikken,spuiten??? Dit roept bij mij maar één vraag op. Wat heeft dit nog met sport en gezondheid te maken??
Volgens mij is dit gewoon pure ijdelheid ten koste van alles.
Kuren, slikken,spuiten??? Dit roept bij mij maar één vraag op. Wat heeft dit nog met sport en gezondheid te maken??
Volgens mij is dit gewoon pure ijdelheid ten koste van alles.
Google zyzz, wereld gaat voor je open brah
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Ben op 71/72 kilo begonnen.
Heb verkeerd gekuurd, veel door elkaar en veelste lang.
Vandaar dat ik nu aan het kijken ben hoe ofwat.
Vriendin is er zwaar op tegen dus vandaar dat ik een oral kuur overweeg.
Flinke dip gehad door de test.
zou lekker niet gaan kuren kerel. lekker natty door gaan.
zou lekker niet gaan kuren kerel. lekker natty door gaan.
Zo ook mijn idee, na gelezen te hebben waarop jij reageert.
Ik lees: verkeerd gekuurd, veel door elkaar en veel te lang.. Beter is het om je lichaam rust te gunnen na alle misbruik van producten die fout zijn gebruikt!
Ja dat is dus misbruik maken van medicijnen.....
Gewoon n poos op voeding letten en bulken dmv voeding, als je lichaam weer helemaal is hersteld kun je evt nogmaals nadenken over een evt kuurtje..
Maar het is jouw lichaam en je mag er mee doen wat jij wilt.
Toch zou ik het advies van Imation niet zomaar in de wind slaan.. Doe er wat mee..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment